На Житомирщині обласна рада оголосила конкурс на 3 вакантні посади керівників

Житомирська обласна рада оголошує конкурс на заміщення посад керівників об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області:

1. Директора комунального підприємства «Фольклорний ансамбль національного обряду „Родослав”» Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освiту (магістр або спеціаліст) у галузі драматичного мистецтва та іншої розважальної діяльності, післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи в галузі культури на посадах керівників нижчого рівня не менше 5 років.

2. Директора Пугачівського дитячого будинку-інтернату Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст), післядипломну освіту в галузі управління, стаж роботи у відповідній сфері діяльності на керівних посадах не менше 5 років.

3. Головного лікаря обласного наркологічного диспансеру Житомирської обласної ради.

У конкурсі можуть брати участь громадяни України, які мають повну вищу освіту (спеціаліст, магістр) за напрямом підготовки “Медицина”, проходили інтернатуру за однією зі спеціальностей медичного профілю з наступною спеціалізацією з “Організації і управління охороною здоров’я”, підвищували кваліфікацію (курси удосконалення, стажування, передатестаційні цикли тощо), а також мають сертифікат лікаря-спеціаліста та посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії з цієї спеціальності. Стаж роботи за фахом не менше 5 років.


Термін подання заяв на посади: 30 календарних днів з дня опублікування оголошення.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Житомирської обласної ради за адресою: м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1, каб. 115 такі документи:

– заяву про участь у конкурсі;
– особовий листок з обліку кадрів;
– автобіографію;
– копію диплома про освіту;
– копію паспорта;
– декларацію за минулий рік;
– попередження про спеціальні обмеження;
– письмову згоду на обробку персональних даних;
– дві фотографії розміром 6Х4 см;
– копію трудової книжки;
– пропозиції кандидата щодо подальшої діяльності установи, передбаченої її установчими документами (програма діяльності, викладена у довільній формі);
– інші документи, передбачені чинним законодавством.


Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації).

За довідками звертатися за телефонами: 47-51-23; 47-51-24.

Прес-служба обласної ради


Избавится от лишних растений на даче помогут электрокосы. А большой выбор бензокос на любой вкус ищите в интернет-магазине “Электроинструмент в Киеве”.