Японська марка зайняла лідируючу позицію в списку найдорожчих автомобільних брендів вже вчетверте.
Бренд Toyota коштує мільярди доларів, обійшовши преміальні європейські марки, але його котирування в нинішньому році дещо знизилося.
Агентство Millward Brown опублікувало дані дослідження BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands за 2015 рік. Згідно з підрахунками агентства, вартість бренду Toyota зараз становить 28,9 млрд доларів: це на 2% менше, ніж торік.
Другу і третю сходинки рейтингу зайняли німецькі компанії. Бренд BMW оцінений в 26,3 млрд доларів, марка Mercedes-Benz – в 21,7 млрд.
А ось хто у світі продає більше всіх автомобілів – ще велике питання …
Цікаво, що між трійкою лідерів і брендами, що розташувалися на інших позиціях, є відчутний розрив у ціні. Скажімо, марка Honda, яку помістили на 4 місце, оцінена в 13,3 млрд, а на п’ятому місці з котируванням в 13,1 млрд виявився бренд Ford.
Крім них, до десятки лідерів потрапили компанії Nissan, Audi, Volkswagen і Land Rover, а замикає її ще один бренд концерну Toyota – преміальний підрозділ Lexus з результатом в 4,3 млрд доларів.
Цікаво, що, за оцінками агентства, Toyota була названа ще й найвпливовішим брендом у нинішньому році, випередивши Mercedes-Benz і Volkswagen.
У загальному рейтингу вартості брендів лідирують компанії з айті-сфери. Беззастережне лідерство в цьому випадку належить компанії Apple: “яблучний” бренд оцінений в 246 900 000 000 доларів. Слідом за ним з досить солідним відривом слідують компанії Google і Microsoft.
Зимняя резина от интернет-магазина prokoleso.ua – надежная, за хорошими ценами, всегда есть в продаже. Заходите, выбирайте. Магазин для настоящих автолюбителей.