Житомирська міськрада зайнялась самоочищенням

У Житомирській міській раді 16 червня розпочалася перевірка відповідно до Закону України «Про очищення влади».

Про це йдеться у розпорядженні міського голови від 16 червня.

Згідно повідомлення прес-служби, перевірку пройдуть за графіком 228 осіб, які в 10-денний строк мають подату усю необхідну інформацію. Відповідальним за проведення перевірки призначили відділ кадрів та з питань служби в органах місцевого самоврядування Житомирської міської ради.

Відділ кадрів має не пізніше ніж на третій день після надходження заяви забезпечити розміщення  на веб-сайті ради інформацію про того, хто проходить перевірку.

До перевірки залучаються також працівники юридичного департаменту Житомирської міської ради та управління по зв’язках з громадськістю Житомирської міської ради в межах питань, віднесених до їх компетенції.

Г Р А Ф І К


з/п
Назви посад, щодо яких проводиться перевірка, передбачена Законом України «Про очищення влади» Дата початку перевірки
1 Перший заступник, заступники міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючий справами виконкому 17.06.2015р.
2 Керівники виконавчих органів Житомирської міської ради та їх заступники 22.06.2015р.
3 Керівники структурних підрозділів виконавчих органів Житомирської міської ради та їх заступники 15.07.2015р.
4 Посадові особи юридичного департаменту; відділів: кадрів та з питань служби в органах місцевого самоврядування; бухгалтерського обліку та звітності; інформаційно-комп’ютерного забезпечення; по роботі зі зверненнями громадян; організаційного; архівного Житомирської міської ради; помічник міського голови 30.07.2015р.
5. Посадові особи управлінь: культури; по зв’язках з громадськістю; праці та соціального захисту населення; з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, відділу діловодства, контролю та господарського забезпечення, департаменту власності та ринкового регулювання Житомирської міської ради 01.09.2015р.
6. Посадові особи управлінь: комунального господарства; житлового господарства; транспорту і зв’язку; муніципального розвитку, департаменту економічного розвитку, відділу по обліку та розподілу жилої площі Житомирської міської ради 15.09.2015р.
7. Посадові особи управлінь: містобудування, архітектури та дизайну міського середовища; регулювання земельних відносин; капітального будівництва, служби у справах дітей, Житомирської міської ради 01.10.2015р.
8. Посадові особи, управлінь: освіти; охорони здоров’я; у справах сім’ї, молоді та спорту, департаменту бюджету та фінансів, Центру надання адміністративних послуг Житомирської міської ради 15.10.2015р.