Технологія “мотор-колесо”, при якій електродвигуни розміщуються прямо в колесах, які їм належить обертати, не нова.
Як не нова технологія світових брендів різноманітних електродвигунів. В Україні – це http://tm-motor.com.ua/
Але колективу інженерів з Токійського університету вдалося вирішити одну з головних проблем такої конструкції.
Вчені представили зразок мотор-колеса, в якому електродвигун отримує енергію для своєї роботи за допомогою бездротових технологій. Стверджується, що це – перший у світі зразок, на якому реалізований такий спосіб передачі енергії.
Більше того, японці вже випробували систему на діючому прототипі електромобіля, забезпечивши його задні колеса 3-кіловатними електромоторами. За їх заявою, електромобіль з системою бездротової передачі енергії зміг розігнатися до 75 км/год.
Хіросі Фудзімото, один з учасників проекту, заявив, що в майбутньому подібна технологія може допомогти електромобілям взагалі позбутися батарей. Приміром, їх мотори можна забезпечувати енергією за допомогою джерел, розташованих під дорожнім полотном. Зараз же їх система значно спрощує конструкцію електромобілей.
Проте, коли саме технологія бездротової передачі енергії від джерела до мотор-колесам знайде серійне втілення, поки не уточнюється. В даний час основні виробники електрокарів вдосконалюють стаціонарну систему бездротової зарядки акумуляторів, яка могла б бути розміщена, наприклад, в гаражі або на парковці.
До речі, це вже не перший незвичайний винахід японців у сфері електромобілів.
Інженери з компанії Power Japan Plus заявили, що створили принципово новий тип акумуляторів, в конструкції яких використовуються органіка і карбонове волокно – саме з відповідним чином обробленого вуглепластика складаються електроди. Стверджується, що нова батарея не містить жодних токсичних матеріалів і повністю піддається вторинній переробці.