Підприємства з виробництва традиційної швейцарської продукції стурбовані сильним франком і зниженням продажів.
У країнах купують все менше дорогих годинників, до того ж на ринок вийшли Smartwatches.
За даними опитування, проведеному Deloitte і опублікованого у вівторок, більше 40% керівних працівників часовий галузі песимістично дивляться на економічні перспективи сектора. Консалтингова фірма відзначає, що цей результат є гіршим з 2012 року.
Інтернет-магазин “Мир часов” пропонує різноманітні годинники. Придбайте як розумні, так і коштовні, а також бюджетні годинники. Вибір величезний! Заходьте на http://www.mir-chasov.ks.ua/shop/casio1684/
Деякі годинникарі вважають, що тенденція зниження продажів першого півріччя продовжаться в найближчі дванадцять місяців. Тільки 14% опитаних керівників дали оптимістичну відповідь на запитання про перспективи, що набагато менше, ніж у минулому році.
69% керівників сектора називають причиною сформованої ситуації сильний франк. Роком раніше ця думка розділяло тільки 50%. У відповідь на підвищення курсу швейцарської валюти більше половини опитаних розповіли про плани по скороченню витрат. Багато компаній переглянули ціни на свою продукцію.
Зростання цін було в основному відображений у преміум-сегменті, повідомляє Жюль Boudrand, співавтор дослідження. За допомогою цієї стратегії швейцарська годинна промисловість краще долає труднощі, пов’язані з сильним франком. На думку експерта, критичний поріг продажів був досягнутий в середньому і нижньому сегментах.
Ослаблення зовнішнього попиту, зокрема, в Гонконгу та Китаї, також є серйозною проблемою для менеджерів часових будинків. Трохи більше третини опитаних респондентів очікували зниження попиту на швейцарські годинники в Піднебесній і лише чверть дивилися на ситуацію з оптимізмом.
Згідно з дослідженням, Сполучені Штати запропонують цікаві експансії в годинну галузь. 91% “вартових” топ-менеджерів прогнозують тут зростання, у той час як в 2014 році які поділяють цю думку було тільки 75%. Багато хто розглядає Індію як країну з зростаючим населенням і збільшенням капіталу в якості потенційно великий гравця сегмент годинникового ринку.
Продажі іноземним туристам в Європі, що представляють собою додатковий експортний канал, повинні істотно вирости. Продажі туристам в Швейцарії, які офіційно не включаються до цих Федерації швейцарської годинникової промисловості (FH), становлять до 5% світового експорту швейцарських хронометрів. Однак і тут продажі страждають через сильний швейцарського франка.
Кожен четвертий опитаний вважає, що “конкуренція з Smartwatches є однією з основних проблем”. Рік тому такої думки дотримувався тільки одна людина з десяти.
Додатковий онлайн-опитування, проведене компанією Deloitte, щодо використання Smartwatches китайськими, французькими, італійськими, японськими споживачами, як, втім, і в Швейцарії та США, показує, що відсоток людей, охочих купити ці години, вище, ніж любителів класичних хронометрів.
Багато швейцарські годинникові підприємства готові запропонувати подібний годинник, які вже розроблені відповідно до швейцарського стандартам якості і оснащені довговічними батарейками. На думку Карині Шегеда, співавтора даного дослідження, це може стати вигідною стратегією. Однак поки ринок цих годинників у Швейцарії все ще перебуває в зародковому стані.
Спостерігаючи за ринком годин в 2015 році, деякі аналітики знизили свої прогнози щодо Apple. При цьому Smartwatches займає велику частку ринку в секторі низького рівня годинникового мистецтва. Тому, на думку авторів дослідження, швейцарська годинна промисловість все ж повинна зосередитися на виробництві дорогих годинників класу “люкс”.