Хороша робота у Житомирі міф чи реальність?

Проблема зайнятості набуває особливої гостроти в нинішніх умовах посиленої конкуренції серед тих хто шукає роботу. Зараз навіть наявність освіти, отриманої у престижному навчальному закладі, не гарантує одержання роботи за фахом. 

Фах – давно відійшов у минуле, роботодавцю важлива перспективність кандидата, його гнучкість у найрізноманітніших сферах одержання місця роботи. І дуже прикро, коли студенти, молоді спеціалісти та люди з великим стажем роботи за плечима роздають листівки/флаєри, або поповнюють рахунок, не маючи навіть мінімальної зони комфорту.

Ви тільки задумайтесь, якими ж потрібно володіти необхідними знаннями та навиками, щоб довести свою безперечну необхідність роботодавцю, у якого ще купа не менш привабливих резюме. Ніхто не бажає вкладати час і досвід у нових працівників, тому його або недостатньо, або занадто багато. А якщо навіть такі знаходяться (в більшості це престижні, великі компанії), відразу ж виникає цілий ряд тонкощів та нюансів. Починаючи з того, що потрібно витрачати свій час затримуючись на роботі, відповідно на безоплатній основі. І це тільки початок, згодом з’являються інші проблемні питання: відсутність досвіду роботи, низька заробітна плата, ненормований робочий день.

Для тих, хто свідомо задумується над питанням свого працевлаштування заздалегідь, потрібно запастися наполегливістю, цілеспрямованістю та головне терпінням, враховуючи все вищезазначене, у вас більше шансів досягти поставленої мети та отримати роботу. Це базові моменти, в подальшому ще складніше – підготовка резюме. До цього питання, слід підійти з неабиякою серйозністю, адже саме після перегляду даного документу, про вас складеться відповідне враження. 

Логічно у хронологічній послідовності викладайте інформацію та не включайте ті факти, які можуть примусити роботодавця засумніватися. Не робіть резюме надто довге та попіклуйтеся про відмінний презентабельний вигляд. Після цього займіться збором інформації про майбутнього роботодавця, ознайомтеся з діяльністю, керівництвом, вимогами, почитайте відгуки в Інтернеті. Для себе в свою чергу розставте пріоритети, збагніть та обдумайте, що саме хочете отримати від роботодавця, який відлік часу пануєте працювати у компанії. Продумайте тривалість робочого дня, це дозволить в майбутньому поєднувати роботу з вашими хобі та улюбленими заняттями. Головне позаду, залишається подолати свій страх, та надіслати (краще одразу декілька, в тому числі і на менш престижні вакансії) резюме, очікуючи на позитивний результат та розуміюче керівництво.

Вся вищеописана інформація, це дійсність з якою стикаються майже всі хто всерйоз занятий питаннями працевлаштування. Відповідно більшість стверджує, що просто нереально знайти хорошу та цікаву роботу, тим паче у Житомирі. А дарма, висновки поспішні, давайте разом у цьому переконаємося.

Враховуючи темп життя та нинішній ринок занятості, ще залишились компанії, які піклуються та створюють комфортні умови для своїх співробітників. Одна із них – Lamoda, яка є провідним онлайн-рітейлером одягу, взуття та аксесуарів у країнах СНД.

Здавалося, що ж може бути такого у зовсім, на перший погляд, скромній роботі оператора чи супервайзера Call-центру. Але насправді, такі професії таять у собі переваги, про які багато хто навіть не підозрює. По статистиці, на сучасному ринку праці професії у Call-центрі – більш ніж затребувані. До вашої уваги прихований інтерес та переваги працевлаштування у Lamoda.

У компанії вчать комунікації та успішному проведенню переговорів з людьми різного віку, психологічного типу,соціального стану. Навчання та робота побудовані так, що в людей з’являється впевненість у своїх силах і позитивне ставлення до реальності. Вчать аналізувати неуспішні переговори, оцінювати їх не як поразку, а як досвід. Як результат, для вас – високий професіоналізм та особистісне зростання. Ви з легкістю зможете навчатися підібирати правильні слова для контексту, закінчувати свою пропозицію, розмовляти мовою ділових переговорів.

Окрім цього, Lamoda – це завжди велика, дружня, молода команда, де розуміють і підтримують один одного. Працюють не кожен окремо, а як цілісний механізм, саме тому

все виходить на відмінно. Якщо розглядати умовно, це не спринтерській забіг, а дистанція на цілий марафон, де у кожного є можливість показати себе. Кар’єрний зріст, який не закінчується на фініші. Наприклад, від оператора можливий шлях до таких позицій, як старший оператор, наставник, супервайзер, тренер, керівник змін та інші. Особисті успіхи завжди помітні, і добре оцінюються. Не менш важливим пріоритетом є гнучкий графік роботи, часткова зайнятість. 

Робота зручна студентам, тим хто тільки починає кар’єру, молодим мамам, пенсіонерам з активною життєвою позицією. Також як варіант, робота в нашій компанії, підробіток або сумісництво з якоюсь іншою роботою. І досвід, це не головне – тут навчають усім тонкощам роботи. Саме тут, ви з легкістю можете почати професійний шлях, та простежувати своє кар’єрне зростання. При цьому гарантовано, зможете отримати повністю офіційне працевлаштування, а також прозору систему нарахування заробітної плати. Ви думаєте, що такого не буває? Що заробляти більше 20 гривень на годину це міф? Ні тут це – реальність. Не тільки гідна заробітна плата а і активно впроваджена в дію система грейдів, яка забезпечує зростання мотивації працівників.

Навички, які Ви отримаєте в компанії Lamoda важливі не тільки для кар’єри, а і для особистісного зростання. Вони потрібні всюду: на іспиті, на співбесіді, у кожній професії,у спілкуванні з друзями та близькими.

Не зволікайте, приєднуйтесь до команди професіоналів та насолоджуйтесь роботою в комфортному офісі компанії Lamoda.

Хочете йти вперед та не боятися спіткнутися? Приходьте на співбесіду, вам з радістю покажуть, як працювати в компанії і ви зможете скласти своє особисте враження. Тут чекають саме на Вас!

Телефонуйте:

050-448-29-29

063-478-29-08 

job_ua@lamoda.ua