Перші зображення нового седана Genesis G90

Новий розкішний флагман Genesis G90 буде офіційно представлений світу 9 грудня, однак кілька фотографій автомобіля вже стали надбанням громадськості. Іменний з цією моделлю новий дочірній преміум-бренд Genesis від Hyundai піде на штурм люксового сегмента.

Зображення повнорозмірного седана були зроблені в Кореї користувачем під ніком Sr_Blublu і опубліковані на місцевому сайті bobaedream.co.kr. У Кореї цей седан буде називатися EQ900, в той час як весь інший світ буде знати його як G90.

Почасти G90 можна вважати наступником великого седана Equus, проте деякі ідеологічні відмінності все-таки є. Якщо Equus був пробою пера в конкурентному сегменті престижних автомобілів, то новинку виробник розцінює вже як серйозну претензію на “шматок пирога” – на це вказують і виділення окремого дочірнього бренду Genesis, і той факт, що новинка обіцяє перевершити попередника по всіх статтях. Для поціновувачів новинок “Стату-Авто” – http://status-auto.com.ua/avtovykup – зможе викупити вашу автівку, щоб ваша нова мрія здійснилась.

За рівнем оснащення новий флагманський седан преміального суббренда від Hyundai знаходиться на одному рівні або перевершує своїх конкурентів марок Mercedes-Benz, Audi і BMW, про що поспішає заявити видання Korean Car Blog. За його даними, 51,7% кузова зроблено з високоміцних сталей, а 19 основних деталей проводиться передовим методом гарячого штампування. Стандартний Genesis G90 витягнеться в довжину на 5205 мм (на 45 мм більше, ніж колишній Hyundai Equus) при колісній базі в 3160 мм, а довжина версії в кузові лімузин складе 5495 мм (на 35 мм більше, ніж раніше) з відстанню між осями в 3450 мм.

У повністю новому інтер’єрі з’являться “VIP-сидіння першого класу” з власними регулюваннями і відеомоніторами. За попередніми даними, крісла отримають кілька режимів роботи для різних типів проведення часу пасажира – наприклад, відпочинку або читання. Підвищенням комфорту займуться адаптивна підвіска і система активного шумозаглушення Active Sound Design. Увійдуть до списку доступного обладнання і безліч водійських асистентів, включаючи систему напівавтоматичного управління. Система Highway Driving Assist зможе позбавити водія від необхідності рулити на автомагістралях, самостійно відстежуючи напрямок руху і швидкість сусідів по потоку.

Що стосується моторної гами, то її складі три V-образних двигуна. 3,8-літровий “атмосферник” забезпечить седану 334 к.с., 3,3-літровий турбомотор розвиватиме 370 к.с., а флагманським двигуном стане традиційний п’ятилітровий V8 потужністю 425 к.с. Його ж будуть встановлювати на версію седана з подовженою колісною базою.

Агрегатувати двигуни передбачається з 8-ступінчастою автоматичною КПП і системою повного приводу, але з приводу останньої поки неясно, чи увійде вона до базову комплектацію Genesis G90, або ж буде доступна з “топовими” моторами.