Як виплекати паростки добра, милосердя і любові у серцях дітей? Як розбудити в дітях творчість, навчити управляти проектами, забезпечити самореалізацію і ранню професійну орієнтацію?
10 грудня у обласній науковій бібліотеці Житомира для дітей-переселенців, учнів початкових класів, заступник Голови ГО Молодіжної Організації «Країна Сонячних Променів» вчитель- волонтер і керівник АРТ-клубу «Книга про мене» Жанна Романчук проведе майстер-клас «Створи листівку для Святого Миколая».
Діти матимуть нагоду власноруч створити листівку «Дарунок Миколайчику». У рамках майстер-класу відбудеться презентація книг вихованців АРТ-КЛУБу «Книга про мене», учнів 2 класу.
Свою першу книгу «Світ Квітів» презентує житомирянин Артем Бурковський. Він написав її за реальними подіями із свого життя. У книжечці хлопчик розповідає про своє захоплення квітами та про те, що він зробив для того, аби примножити красу довкілля: сам скопав клумбу та посіяв квіти, сам поливав і обробляв ділянку, аж доки на радість усім не виростив прекрасні квіти.
Хлопчик вірить, що краса природи надихає на добрі вчинки і закликає читача дбайливо ставитися до довкілля. Артем має хист до малювання, тож сам ілюстрував свою книгу та за допомогою наставника, Жанни Василівни, розробив макет книги. Тепер у нього є надрукований примірник.
Свою книжечку «Добрий вчинок» презентує Єгор Рєвнівцев. Розповідаючи про двох більчат та їжачка, автор показує цінність дружби, взаємодопомоги і турботи. Ілюстрував казку маленького житомирянина Ігор Романов – вихованець Харьківської студiї телебачення та анiмацiї «ТВОЄ-ТВ12+», учень 6 класу. Куратори цього проекту – вчителі Ірина Доманська та Ірина Мірошниченко.
Учасникам майстер-класу буде представлено виставку картин декоративно-ужиткового мистецтва «Мій дім» дівчинки з луганщини Ілани Руденко, учениці 6 класу. Керівник АРТ-клубу «Книга про мене» Жанна Романчук впевнена, що творчі досягнення Артема Бурковського, Єгора Рєвнівцева, Ігора Романова, Ілани Руденко та інших членів АРТ- клубу, які власноруч створили вже двадцять книг, пробуджують в дітях творчість, навчають управляти проектами, забезпечують самореалізацію і ранню професійну орієнтацію.
«Проектна методика у самореалізації дитини мотивує її на успіх, формує лідерські якості та активну громадянську позицію, а читання і написання літературних текстів морально-етичної і патріотичної тематики сприяють збереженню і розвитку духовних цінностей», – вважає Жанна Романчук, авторка інноваційного освітньо-виховного проекту «ІКТ- і медіа-технології як інструмент творчого розвитку, самореалізації, ранньої соціалізації і професійної орієнтації дітей та молоді».