Житомиру пропонують встановити антикорупційну систему видачі довідок iGov

У Житомирі один із творців порталу адміністративних послуг iGov Дмитро Дубілет і влада обговорили можливості надання державних послуг без хабарів і бюрократії

На Житомирщині вже до кінця зими є перспектива перевести в електронний формат близько 150 адміністративних послуг.

Про це вчора, 22 грудня на зустрічі із першими особами області та міста заявив Дмитро Дубілет.

Зустріч пройшла у Житомирській ОДА, під час якої були озвучені принципи роботи порталу та обговорено досвід впровадження iGov в пілотних областях.

“У Дніпропетровську наразі діє близько 150 електронних послуг. Над таким результатом команда волонтерів працювала шість місяців. Маючи напрацювання, впровадити певну послугу на iGov в інших областях можна фактично протягом одного дня. Головне – бажання та сприяння влади на місцях”, – зазначив Дмитро Дубілет.

У свою чергу і очільник області Сергій Машковський, і мер Житомира Сергій Сухомлин пообіцяли всебічно сприяти переведенню в електронний формат адміністративних послуг, що користуються найбільшим попитом серед населення і бізнесу та не містять інформації, доступ до якої обмежений згідно чинного законодавства.

«Питання переведення адміністративних послуг в електронний формат є наразі дуже актуальним. Це сприятиме підвищенню якості надання послуг, утворенню ефективних та прозорих умов для їх отримання, унеможливить корупцію та забезпечить надання рівних умов для споживачів», – зазначив Сергій Машковський.

Відразу на зустрічі були призначені відповідальні люди із кола заступників мера та губернатора, а також директор департаменту економіки ОДА, які будуть сприяти громадським діячам у переводі держпослуг на цифрові технології.

Крім цього, у Житомирській ОДА Дмитро Дубілет презентував роботу порталу igov.org.ua і керівникам центрів надання адміністративних послуг, обласних установ, організацій – суб’єктів надання адміністративних послуг.

Він наголосив, що саме ЦНАПи – це ті структури, з якими найлегше працювати у напрямку впровадження електронних адміністративних послуг, адже вони щодня зіштовхуються з подібними питаннями.

Присутні на зустрічі не лише ознайомились із принципами роботи iGov, а й мали змогу дізнатись, скажімо, як визначається законність впровадження тих чи інших електронних держпослуг.

Зокрема, у Дніпропетровську над порталом працюють не тільки команда IT-волонтерів, а й команда юристів. Саме вони роз’яснюють законність переведення електронних послуг.

У Житомирі дві послуги переведено на сайт ще влітку 2015 року, наразі вони діють у тестовому режимі і в області.

– видача довідки про наявність (відсутність) рішення Житомирської міської ради про передачу у власність або користування земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства.

– видача копій, витягів з розпоряджень міського голови, рішень, прийнятих міською радою та виконавчим комітетом.