Першою причиною редизайну стало дорослішання клубу як бізнес-проекти: титули прийшли, в 2015-му році зафіксовані рекордні доходи і перша прибуток після приходу в клуб шейха.
Він купив середняка, перетворив його на молодий бізнес-проект, вирішив завдання із завоювання титулів і фінансової рентабельності – значить, проект виріс і вимагає наступного кроку. Редизайн і є такий крок. Зараз «Манчестер Сіті» бореться за трофеї не тільки на словах – майже щороку клуб виграє щось десь або бореться на пізніх стадіях. У той же час більшу частину з 18 років з нинішнім логотипом «Сіті» бовтається в середині таблиці АПЛ і Чемпіоншипі. Зміна логотипу присвячена догляду від негативних асоціацій.
Але якщо крок для клубу новий, то для чого повертати старий логотип? По-перше, за 18 років життя до чинного бейдж виросло ціле покоління вболівальників, для якого відносно старе лого буде чимось новим. По-друге, гра на ностальгії – одне з найефективніших знарядь маркетингу: для вболівальників віком за 40 кругла емблема стане в першу чергу асоціацією з молодістю, походами на стадіон, пиятиками в пабах, а вже в другу – з тодішніми результатами команди.
Тому «Манчестер Сіті» було дуже легко задовольнити цільову аудиторію: всю історію гравці носять на футболках одні й ті ж елементи – корабель, три річки і троянду (її не було тільки на першому і останньому бейдж) – і біло-блакитні кольори. Будь-який дизайнер першим ділом вніс би ці елементи на нове лого. Таким чином всі вболівальницькі голосування і вибори – лише загравання з цільовою аудиторій. Їх вибір був очевидним з самого початку.
Зміна логотипу – відмінна можливість нагадати про себе: раніше досить багатий інфоприводи «Сіті» згадується зараз тільки у зв’язку з можливим приходом Пепа Гвардіоли на тренерську позицію. І то в числі ще десятка інших претендентів. Головні теми останніх місяців: доля Жозе Моурінью і провал «Челсі», Джеймі Варді і зліт «Лестера», призначення Юргена Клоппа в «Ліверпуль», склоки в «МЮ». У «городян» все тихо і мирно.
А значить, нудно. За даними Google Trends, новина про зміну лого в «Манчестер Сіті» підняла частоту згадок клубу з 31 одиниці сервісу в листопаді до 100 в січні. Зміна емблеми направлено і на боротьбу на ринку атрибутики. За даними Daily Mail, 94% продаваних футболок в Манчестері припадають на частку «Юнайтед». «Городяни» поступаються і в Лондоні: 45% продажів збирає «МЮ», 28% – «Сіті».
З метою полегшення виробництва атрибутики (піратської в тому числі – чим більше миготить бейдж, тим краще) новий логотип «Сіті» став простіше – більше немає окремих елементів у вигляді крил і голови, зірок і наполовину відокремленої написи Superbia in Proelio. Це зроблено з метою уніфікації та спрощення використання лого як у пресі, так і в мобільних додатках.
Якщо Ви бажаєте змінити свій логотип, то Вам у цьому допоможе агентство візуальних ідей Galagan. Зверніться до спеціалістів агенства і вони Вам радо допоможуть. Посилання на сайт – http://galagan.ua/ru/sozdanie-logotipa/.