Широкої поширеності в споживчому сегменті смарт-окуляри поки не змогли досягти.
Одні вважають, що пристрої такого типу є нішевим продуктом, і практичної користі в побуті від них немає. Інші впевнені, що смарт-окуляри випередили свій час, і в майбутньому ще «вистрілять», Але концепція вже непогано приживається в промисловому секторі. Сама компанія Google, як першопроходець і головний експериментатор в цій галузі замість споживчої версії, вирішила зробити ставку на пристрій Google Glass Enterprise Edition (Google Glass 2.0). Свою версію смарт-окулярів для робочих запропонувала і японська компанія Toshiba.
Розробники називають свою новинку носиться пристроєм наступного покоління. Окуляри з’являться на ринку під ім’ям Wearvue. Такі пристрої призначені для використання на заводах, в логістичних центрах, при обслуговуванні різноманітних інфраструктурних об’єктів. Wearvue відрізняються масою всього 50 грамів і забезпечують комфорт при носінні впродовж тривалого часу. Це, до речі, одне з їхніх головних переваг перед конкурентами, відзначає виробник. Toshiba використовує оптичну систему власної розробки, яка дозволяє проектувати дані та зображення на лінзи таким чином, щоб не відволікати користувача від основного завдання. Дозвіл проектованої картинки при цьому становить 1280 × 720 пікселів.
Для роботи очок потрібне підключення до комп’ютера під управлінням операційної системи Windows. Поставки стартують в кінці лютого.
Незважаючи на зсув ринку смарт-окулярів у бік корпоративного сегмента, не виключено, що виробники, набравшись з часом досвіду і удосконаливши технології, зможуть запропонувати що-небудь цікаве і масовому споживачеві.