Житомирський регіон відгукнувся на пропозицію впровадження електронних адміністративних послуг одним із перших. Спільними зусиллями «електронізація» набирає обертів за кількістю послуг та їх географією.
Так, Житомир став першим містом України, де через iGov підключено відразу всі послуги для багатодітних родин! Тепер заклопотаним батькам не потрібно декілька разів приходити до суб»єкта надання послуги, чекати в чергах.
Ці послуги можна замовити через інтернет, не залишаючи своїх звичайних домашніх справ:
1. Встановлення статусу батьків та дитини з багатодітної сім’ї
2. Надання довідки про перебування в єдиному банку даних багатодітних сімей
3. Видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім’ї не видавались
4. Внесення змін до єдиного банку даних багатодітних сімей
5. Виведення з єдиного банку даних багатодітних сімей
6. Оздоровлення дітей, які потребують особливої уваги та підтримки.
Особливо радує остання послуга.Тепер, з приходом iGov, багатодітні родини, представники дітей-сиріт, дітей з малозабезпечених сімей, дітей воїнів-учасників АТО мають можливість замовити оздоровчу путівку в електронній формі.
Послуги можна отримати за посиланнями:
https://igov.org.ua/service/1430/general
https://igov.org.ua/service/1458/general
https://igov.org.ua/service/687/general
https://igov.org.ua/service/1459/general
https://igov.org.ua/service/1460/general
Часто також запитують довідку(для надання міському центру зайнятості) про відсутність земельних ділянок для ведення ОСГ (особистого сільського господарства), яку теж можна отримати, знайшовши її за назвою або регіоном на порталі
https://igov.org.ua.Наразі в роботі послуги управління регулювання земельних відносин, відділу приватизації державного житлового фонду управління житлового господарства та деякі інші (загального характеру) Житомирської міської ради.
У процесі – звернення до голови ОДА. Закінчена підготовка до відцифрування п»яти послуг, які надає департамент економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської ОДА.
У стані підготовки до «підключення» перші послуги загальнонаціонального рівня, які надаються через ГУ МВС України в Житомирській області.
А також розпочалася робота щодо переведення в електронний формат адміністративних послуг, які надаються через міські ЦНАПи в м. Бердичеві, Коростені та Н.-Волинському.
Закінчу огляд зверненням до колег-представників громадянського суспільства: iGov-Житомир дуже потрібні волонтери з гарними організаторськими характеристиками та ІТ-фахівці. Настав такий переломний період, що уже ми, волонтери, не встигаємо за запитами влади. І це радує.
Приєднуйтесь у ФБ, ставайте членами відкритої групи «iGov-Житомир» на ФБ, пишіть на e-mail: hfk-1@meta.ua.
Такий вигляд мають довідки, отримані через портал iGov.