Затверджено новий склад комісії з розгляду звернень громадських організацій інвалідів, ветеранів та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи щодо надання їм фінансової підтримки.
Про це йдеться в розпорядженні голови ОДА за 16 лютого.
Склад змінюють “у зв’язку зі змінами у складі Житомирської обласної ради, з урахуванням пропозицій управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Житомирської обласної державної адміністрації”.
Склад комісії:
ЛАГУТА Ярослав Миколайович – заступник голови обласної державної адміністрації, голова комісії
РИБАК Наталія Іванівна – заступник голови обласної ради, заступник голови комісії (за згодою)
ГРИГОР’ЄВА Ольга Миколаївна – начальник управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації, секретар комісії.
Члени комісії:
ГАЛАГУЗА Олена Володимирівна – депутат Житомирської обласної ради (за згодою)
ГАЛИЧ Микола Анатолійович – директор комунальної установи по експлуатації адмінбудинків Житомирської обласної ради (за згодою)
ГРЕСЬ Світлана Миколаївна – начальник управління сім’ї, молоді та спорту облдержадміністрації
КІЗІН Сидір Васильович – депутат Житомирської обласної ради (за згодою)
КОМАРЕНКО Раїса Терентіївна – головний спеціаліст – бухгалтер управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації
МЕЛЬНИЧЕНКО Вікторія Василівна – начальник відділу комунікацій з громадськістю управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації
ПАВЛЮК Василь Петрович – заступник директора департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації
РОМАНЧУК Олександр Анатолійович – головний спеціаліст юридичного відділу апарату облдержадміністрації
СТЕЛЬМАХ Володимир Іванович – голова громадської ради при Житомирській облдержадміністрації (за згодою)
ТИМОФІЄНКО Дмитро Олександрович – представник Житомирського міського туристсько-спортивного клубу «ПОЛІССЯ» (за згодою)
ТУРСЬКИЙ Вадим Валентинович – заступник директора департаменту фінансів облдержадміністрації.