За ініціативи міського управління у справах сім’ї, молоді та споту у Житомирі оголошено конкурс «Житомире! Я люблю тебе!». Метою конкурсу є сприяння патріотичному вихованню молоді, формуванню позитивного іміджу міста, формування у молоді активної життєвої позиції та підтримки творчих ініціатив.
Заступник міського голови Матвій Хренов вважає, що на сьогоднішній день ті методи виховання патріотизму, які застосовуються, – застарілі і варто зважати на те, що більшість активного населення – користувачі інтернету, зокрема соціальних мереж. Відтак методи виховання поколінь мають здійснюватись відповідно до вимог сучасності.
“Вважаю, що ефективною популяризацією любові до свого рідного краю можна реалізувати через короткометражні відеоролики, які зручно дивитися в мережі інтернет. Хорошим прикладом стало відео минулого року, яке вийшло до дня міста “Гімн Житомира. Культурна версія”. Відео в інтернеті набрав більше 140 тис. переглядів. Це говорить про те, що продукт був цікавим. У кліпі було багато кадрів нашого міста, я, наприклад, не знаю цікавих та якісних інших роликів про Житомир. Ці відео яке робитимуть в умовах конкурсу має бути цікавими для глядача. Локації мають бути знайомі для житомирян. Сподіваюся, що по висновкам конкурсу ці ролики зможуть стати певною візитівкою міста” – розповідає Матвій Хренов.
До участі в конкурсі організатори запрошують всіх бажаючих. Тематика робіт повинна бути пов’язана з висвітленням історії або сьогодення міста Житомира та його мешканців. Начальник управління у справах сім’ї, молоді та спорту Ірина Ковальчук наголошує, що сама зйомка відео відбуватиметься лише після захисту концепції.
“Ми хочемо залучити креативних, цікавих людей міста, які мають своє неординарне бачення самого Житомира, його постатей або цікавих місць. Своє бачення потрібно спочатку виразити в концепції, бо оцінювати ми будемо саме концепції. Не всі зможуть зняти проморолики, тому ми вирішили піти наступним шляхом: спочатку прописується концепція, потім вона захищається перед членами жюрі, потім управління виділяє кошти переможцям на зйомку ролика. Презентувати його ми плануємо на День міста. Насправді наше місто унікальне і ми хочемо це показати” – констатує Ірина Ковальчук.