25 березня на базі Маріупольського державного університету пройшов ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі соціальних комунікацій. За результатами конкурсу студентка 31 групи ННІ філології та журналістики ЖДУ імені Івана Франка Лілія Мельник посіла почесне ІІ місце, повідомляють на сайті ЖДУ ім. І. Франка.
Для участі у престижних змаганнях, які щороку проводяться під егідою Міністерства освіти і науки України, від Житомирського державного університету надіслали три студентські наукові роботи.
До фінального етапу журі відібрали лише одну роботу – наукове дослідження Лілії Мельник «Соціальна реклама в інформаційному просторі обласного центру (м. Житомира)», яку вона написала під керівництвом доцента кафедри видавничої справи, редагування, основ журналістики та філології ЖДУ імені Івана Франка Андрія Близнюка.
Журі оцінювало 16 виступів. У своїх наукових роботах студенти розглядали методи просування іміджу, інтегровані маркетингові комунікації, вплив реклами, маніпуляцію свідомістю в сучасному суспільстві та інші.
На базі факультету філології та масових комунікацій МДУ результати наукових пошуків у галузі соціальних комунікацій представили студенти з Києва, Полтави, Черкас, Кременчука, Сум, Одеси, Дніпропетровська, Луцька, Херсона, Бердянська, Луганська, Харкова, Житомира, Запоріжжя, Маріуполя.
Студентка-третьокурсниця ЖДУ імені Івана Франка Лілія Мельник захист своєї наукової роботи доповнила презентацією, яка не лише систематизувала, а й наочно проілюструвала основні тези дослідження. За результатами Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт у галузі соціальних комунікацій Лілія Мельник посіла ІІ місце.