Восени американський дизайнер Марк Джейкобс (креативний директор брендів Louis Vuitton і Marc Jacobs) відкриває в своєму бутику Marc by Marc Jacobs в престижному нью-йоркському кварталі West Village книгарню.
Тут будуть продаватися не тільки різні видання, але і канцелярські товари (интернет магазин канцтоваров в Одессе), що вийшли з-під легкої руки модельєра.
Колекція канцтоварів від Марка отримала назву Bookmarc і включила в себе набори кольорових олівців, пенали для ручок, скріпки і навіть набори для листів з конвертами. В майбутньому Джейкобс обіцяє порадувати своїх шанувальників ще обкладинками для книг і закладками. Що стосується цінової політики, то наприклад, за коробку олівців Джейкобс просить вісім доларів – дорогувато, але ж олівці дизайнерські.
Нагадаэмо, нещодавно 52-річний дизайнер, екс-глава Louis Vuitton, бешкетник і витівник Марк Джейкобс струснув інтернет. На своїй сторінці в Instagram модельєр опублікував голе Селфі, на якому видно його сідниці, а самі уважні розгледіли і частину дечого іншого.
“Це твоє. Спробуй”, – підписав Джейкобс знімок, який видалив через кілька секунд після публікації. Передплатники дизайнера встигли зберегти фото, яке за лічені хвилини розлетілося по Мережі. Тепер всі гадають, це була провокація або Марк випадково виклав Селфі, призначене для особистого листування.
Марк Джейкобс завів собі Instagram в березні цього року і з натхненням взявся освоювати популярний фотододаток. Результат – десятки Селфі і провокаційних фотографій з не менш провокаційними підписами.
Тих, хто знає Марка Джейкобса, його Instagram і голе Селфі навряд чи здивують. Дизайнер любить провокації, може прийти на світський захід у сукні або відверто демонструвати свої почуття до коханого на пляжі на очах у здивованої публіки і папараці. Крім того, Джейкобс вже знімався оголеним – для рекламних кампаній Louis Vuitton і Mark Jacobs.