​Побудуйте свою кар’єру разом з Lamoda

Вибираючи місце роботи, кожен сподівається, що це крок до чогось нового і кращого. Звичайно, хочеться, щоб цей крок був вагомим – щоб нова робота забезпечувала нам і фінансову стабільність, і швидкий професійний ріст, і головне кар’єрні перспективи на майбутнє. Таким стартовим майданчиком може стати, здавалося б, скромна, але досить не проста професія оператора call-центру.

Дана професія приховує в собі переваги, про які багато хто просто не підозрює, і при цьому call-центр дає хорошу освітню базу і можливість отримати життєво необхідні навички для майбутньої кар’єри. Для тих хто шукає роботу, дана вакансія приваблива за багатьма параметрами– це не тільки робота, яка забезпечує стабільний дохід, і при цьому не вимагає спеціальної професійної освіти, її можуть отримати люди без досвіду роботи (так як зазвичай компанії самі навчають своїх співробітників), а й багато інших чинників.

Розглянемо більш докладно прихований інтерес і переваги даної професії. По-перше, комунікативні навички, адже комунікація і успішне проведення переговорів з людьми різного віку, психологічного типу, соціального стану, вітається в будь-якій сфері діяльності. А після роботи в call-центрі назавжди зникає страх спілкування, а тим більше з незнайомими людьми. По-друге, загартовується впевненість в собі, так як навчання і робота побудовані так, що у людей з’являється впевненість у своїх силах. Аналізуються всі неуспішні переговори, які в свою чергу оцінюються не як поразка, а як досвід. Як результат – високий професіоналізм і особистий ріст.

По-третє, мовні навички, в call-центрах, вчать не тільки грамотному вираженню думок, аналізу аргументів, а й працюють над мовними помилками. Після успішного навчання та досвіду, кожен з легкістю зможе підібрати правильне слово, закінчити свою пропозицію, позбутися від лайливої лексики.

І навіть якщо після роботи в call-центрі ви захочете розвивати кар’єру в абсолютно іншій області, ваш досвід роботи і набуті навички все одно послужать додатковою перевагою при виборі вашої кандидатури. Адже подібна діяльність – справжня школа, де кожного фахівця навчать самим різним умінням і дадуть корисні навички. Це ті навички, які дозволяють співробітнику бути успішним незалежно від компанії і специфіки діяльності. До них відносяться робота в команді, навички продажів, ведення презентацій та переговорів, публічних виступів.

Ми запевняємо, що навички які Ви отримаєте в call-центрі важливі не тільки для кар’єри, але і для особистісного зростання. Вони знадобляться всюди: на співбесіді, на робочому місці, в роботі з клієнтами, в сімейному колі.

Не зволікайте, приєднуйтесь до команди професіоналів і насолоджуйтеся роботою в комфортному офісі.

Почніть будувати свою кар’єру разом з Lamoda.

Ми чекаємо саме Вас!

Телефонуйте:

050-448-29-29

063-478-29-08

job_ua@lamoda.ua

vk.com/lamodacc