У Житомирі організація “Восьме небо” російською мовою пропонує бренд Житомира, як колиски вітчизняної космонавтики

28 липня, в Житомирському міському Будинку культури відбулося громадське обговорення бренду міста «Житомир – колиска вітчизняної космонавтики». Бренд запропонований до розгляду ініціативною групою, до складу якої увійшла громадська організація «Центр громадських ініціатив «Восьме небо» (президент В.С.Алєксандров), благодійний фонд «Взаємодія» (керівник Т.В.Лейченко) та почесний громадянин м. Житомира В.Ф.Нікулін.

Підпис під пропонованим логотипом Житомира, розміщеним організацією у залі, а також банер – російською мовою.

Нагадаємо, Україна відбивається від російської агресії і втрачає своїх синів.

Основна ідея, з якою звернулися до житомирян автори розробки бренду, полягає у необхідності по-новому поглянути на постать визначного нашого земляка С.П.Корольова, який своєю діяльністю зумів докорінно змінити уявлення людства про світ. Масштаб особистості, філософський і науковий спадок родоначальника практичної космонавтики мають бути визначальними при визначенні вектора розвитку міста та його інфраструктури, вважать ініціатори обговорення.

“Досвід європейських міст говорить про успіх тих брендів, які були сформовані на основі імен визначних світових особистостей”, кажуть в організації “Восьме небо”.

Ініціатори зібрання також запропонували Житомиру свій логотип, який візуально продовжить ідею бренду.

Але одноголосна підтримка у ініціаторів космічного логотипу Житомира відсутня: під час конференції були висловлені зауваження, що є перебільшенням називати Житомир колискою вітчизняної космонавтики, і що скоріше його можна назвати батьківщиною, місцем народження Генерального конструктора, а не загальною колискою космічної галузі.

Але Віктор Алєксандров вважає, що колиска насправді і є символом народження Сергія Корольова у нашому місті. А враховуючи те, що він був основоположником вітчизняної космонавтики, саме тому організація “Восьме небо” і запропонувала бренд саме з такою назвою.

На обговоренні звучали також і інші пропозиції бренду міста.

Присутні погодились і думкою про необхідність співпраці усіх небайдужих, активних житомирян у створенні бренду Житомира.


Нагадаємо, цьогоріч Житомир відсвяткує 1132 роки з дня заснування. Цього року однією з петицій на сайті Житомирської міської ради була пропозиція назвати сквер на Польовій з фонтаном “Космонавт” Сквером імені Юрія Гагаріна для вшанування причетності Житомира до космічної історії СРСР фактом народження тут Сергія Корольова. 

Натомість, начальник КП “Парк” Володимир Шуст під час прес-конференції повідомив, що центральний міський парк варто відновити за історичними фотографіями і повернути йому його істинну назву – Шодуарівський парк.