WSBK: Kawasaki і Honda ділять славу в першій сутичці за Laguna Seca

Що за гонка! Її варто було подивитися о пів на першу ночі, щоб підзарядитися енергією місця і неймовірного прагнення пілотів World Superbike до перемоги в битві. 

Правда, варто відзначити, що MotoGP покинув цю трасу не просто так. Одяг для справжнього мотогонщика – http://www.simplyroad.ua/.

Сайкс блискуче реалізував поул-позицію в першому заїзді, Джонатану Рею і напарникам Ducati – Девісу і Джуліано не залишалося нічого іншого, як кинутися за ним в погоню. Девіс зайняв позицію прямо на колесі у британця і встиг зробити кілька атак на перших колах, але нерівний асфальт Mazda Raceway зіграв з валлійцем злий жарт: на 5-му колі в швидкому лівосторонньому віражі мотоцикл буквально вистрибнув з-під сідока. Як здалося, зрив стався на купині відразу з обох коліс, після чого Panigale на боці, немов плоский камешек- “жаба” застрибав по хвилях гравійної пастки і уткнувся в м’які тюки у сталевого відбійника. Девіс намагався підняти свій байк, але марно – він був просто збентежений цим раптовим вильотом, про що потім емоційно жестикулював, повернувшись в гараж.

У той же самий момент, коли ведучий пілот Ducati покинув заїзд, Джонатан Рей зробив успішну атаку на Сайкса.

Ірландець йшов в цій гонці на 150%, ризикував багато і відкрито. В “штопор” пару раз ледь не вилітав за межі треку, але кожен раз встигав перекласти мотоцикл на інший бік і пройти 9-й поворот, не втративши позиції. Але за 7 кіл до фінішу Рей все ж промазав. Йому довелося повторити маневр Марка Маркеса, ледь втримавши мотоцикл у вертикальному положенні, викотився більш ніж на метр за поребрик, вже на бетоні зовні першої дуги 8-го повороту, і цим скористався Сайкс – проскочив вперед на виході. Шалена пікіровка партнерів по KRT тривала 3 кола поспіль, і Рею вдалося повернути позицію лідера.

“Я просто супер щасливий! – Сказав Джонатан після фінішу. – Та помилка в штопор могла коштувати мені не тільки позиції, але і сходу. Темп в гонці був неймовірно високий. Коли я вийшов в лідери вперше, то спробував перевести дух і якось зберегти сили, зберегти енергію до кінця заїзду, але Том не давав мені розслабитися ні на секунду “.

Залишившись один на один з парою “зелених”, Джуліано намагався не відпускати від себе Сайкса. Темп Джонні Рей в цьому заїзді поставив дійсно позамежний, і Давида його не витримав. Як і рік тому, Давида не побачив картатий прапор: за 12 кіл до фінішу втратив контроль над своїм Ducati на переклад в “штопор” і виявився, де і Девіс – у відбійника.

За спиною у Джуліано свою дуель вели пілоти двох офіційних команд японських виробників: Ніккі Хейден на Honda CBR1000RR намагався втекти від Алекса Лоуса на Yamaha R1. Коли італієць покинув сцену, погоня стала не просто перегонами престижу, а реальної битвою за подіум. Хейден відмінно провів заїзд і удостоївся честі піднятися на домашній п’єдестал пошани, тоді як Лоус послабив хватку під тиском з боку Мікі Ван дер Марка за пару кіл до фінішу.

Голландець, який пройшов в Superpole 2 з другої спроби, реабілітувався за повною програмою. Він зумів обставити заводський R1 в небезпечному 1-му повороті і на наступному колі навіть спробував атакувати Хейдена, але все-таки в гарячці промазав в останньому повороті Mazda Raceway: перед самою лінією Ніккі легко повернув 3-ю позицію собі.

У підсумку, пара Kawasaki і пара Honda зайняли 1-4 місця, а Yamaha укомплектував TOP-5. З початку 2016 року вже було чотири подіуму, на які не потрапляли представники європейських марок, зокрема, Ducati, як лідера серед них. Але щоб європейці не входили в TOP-5, це вперше!

Лоренцо Савадорі майже стримав обіцянку, дану перед кваліфікацією (боротися в п’ятірці), фінішувавши 6-м. Пілот Aprilia виявився попереду Лоуса, але зовсім ненадовго: на останньому колі Алекс повернувся, випередивши Лоренцо на 0.4 секунди. Слідом за ним лінію перетнули Чаві Форес, Жорді Торрес і Алекс Де Анжеліс, а TOP-10 замкнув Нікколо Канепа на другому офіційному Yamaha R1.

Падіння Девіса поставило жирну крапку в планах на “друге дихання” після літніх канікул: як би не склався залишок сезону, тепер валлієць програє чинному чемпіону 124 очка – це прірва, яку просто неможливо подолати за 7 заїздів, що залишилися в запасі … Та і Сайкс нині в 53 окулярах попереду. Найнадійніший подушка безпеки, про яку тільки міг мріяти Рей!

Kawasaki мчить до другого Кубку конструкторів зі швидкістю кур’єрського потяга. Після сходу обох пілотів заводу з Болоньї будинок Акасі вирвався вперед відразу на 90 очок. Позиції Ducati, втім, ніхто не загрожує: Honda відстає в рейтингу відразу на 76 очок, а BMW займає 4-у позицію, випереджаючи Yamaha.