В Німеччині визначили найнадійніші авто

Німецька служба технічного нагляду TUV опублікувала власний рейтинг надійності уживаних автомобілів, заснований на дослідженні даних 9 млн техоглядів. Лідерами по відсутності неполадок в більшості категорій стали представники марки Mercedes-Benz.

Абсолютний лідер німецького рейтингу надійності і переможець в категорії “до трьох років” – кросовер Mercedes-Benz GLK. За даними дослідження, у цій моделі проблеми виявляються лише в 2,1% випадків. (А вот  самая надежная пена для бесконтактной мойки).

Аналогічний результат продемонструвала і сімейство Porsche 911. Правда, у нього значно менший середній пробіг – 29 000 км проти 52 000 км у GLK. А ось аутсайдером категорії позашляховиків названий кросовер Kia Sportage: 11,5% автомобілів мають ті чи інші дефекти. Такий же результат в класі “старше 7 років” продемонструвало купе Audi TT.

Найненадійнішим автомобілем серед машин у віці до 5 років названа Dacia Logan із середнім пробігом в 72 000 км – 22,4% неполадок. А найнадійнішим – Mazda 3, яка при середньому пробігу за 5 років в 75 000 км ламається лише в 6,8% випадків. Серед 6-7-річних машин гіршим варіантом названий Chevrolet Matiz, найкращим ж – Mazda2.

Серед різновікових “Мерседесів” інженери відзначили також надійність моделей А- і B-класів (2,2 і 2,3% поломок), а також знятий вже з виробництва родстер SLK.

В цілому ж, за даними TUV, сучасні автомобілі стали більш надійними: кількість виявлених серед 9 млн машин технічних проблем знизилося майже на 3%.

Нагадаємо, компанія Nissan представила нову силову установку під назвою e-Power, яка стала розвитком того приводу, що застосовується на популярному хетч Leaf. Нова силова установка включає в себе бензиновий двигун, але зв’язку з колесами він не має.

Нова силова установка дебютувала разом з оновленням, яке пережив компактвен Nissan Note. Його електрична версія оснащується зв’язкою, що складається з 109-сильного електромотора від Leaf і штатного 1,2-літрового “атмосферника” самого Note, розвиваючого 79 к.с. Однак, бензиновий двигун в рамках установки e-Power зайнятий виключно тим, що заряджає акумулятори, а за обертання передніх коліс відповідає електромотор.