Що таке парфумерна версія – підробка або копія? І взагалі, чому деякі виробники беруть за основу духи відомих брендів? Чи багато на ринках оригінальної продукції? Чи можна духи купити, не втративши гроші?
Копії продукції знаменитих духів, які становлять більший відсоток серед реалізованої спеціалізованими магазинами продукції, мають різний ступінь відповідності оригіналам. Все залежить від виробника: деякі з них розробляють аромати, що віддалено нагадують відомі запахи, інші ж максимально наближають свої «творіння» до класичних духів, не гребуючи використовувати і чужий дизайн флакона. Ці дві категорії парфумерних версій дешеві й доступні..
Чим це так пахне?
Європейською комісією дозволено використовувати у виробництві парфумерної продукції 2 500 ароморечовин, але, як показує практика, в реальності ця цифра на порядок вища. Зовсім недавно німецькі фахівці провели дослідження на предмет вмісту в парфумерії шкідливих хімічних речовин. Об’єктом дослідження виступили 15 відомих брендів. Результати приголомшили всіх. У деяких флаконах був виявлений толуол і стирол – канцерогенні речовини, в інших – синтетичні ароматизатори, які потрапляли в материнське молоко і могли стати справжньою загрозою для здоров’я малюка. Ще один небезпечний інгредієнт – поліциклічне з’єднання мускусу, яке небезпечно для печінки. На жаль, так і залишилося таємницею, яка парфумерна продукція брала участь в експерименті – оригінальна чи ні.
На замітку покупцям
Флакон дорогих парфумів – найкращий подарунок як для чоловіків, так і для жінок. Ні у кого немає повної гарантії в тому, що на прилавках наших парфумерних бутиків продаються оригінали, але все ж знизити ризик придбання підробки є. Для початку зверніть увагу на колір рідини, якщо, звичайно, флакон прозорий. Підозру може викликати яскравий колір рідини. наприклад, блакитного «Шанель № 5» не існує! Всі оригінали мають природні кольори – вони можуть бути світло-жовтими, жовтими, світло-коричневими, світло-рожевими і світло-зеленими.
Якщо виробник хоче виділити свій продукт, він забарвлює в яскраві кольори флакон, а не рідину! Як правило, цим хрестоматійним правилом нехтують багато виробників парфумерних підробок.
Купуючи в магазині товар, звертайте увагу не тільки на колір рідини, але і на обсяг і ціну флакона. Не відходячи від прилавка, розрахуйте вартість 1 мл парфуму. Ціна за 1 мілілітр духів буде в 2, а то і в 3 рази дорожчою. Фірми-виробники як би заохочують «оптових» покупців, тобто тих, хто купує великі обсяги. А тих, хто спокусився на маленький обсяг, вони карають, змушуючи переплачувати за одиницю своєї продукції.
Но всегда можно духи купить у специализированных продавцов. Например, магазин “Бомонд” предлагает огромный выбор оригинальной косметики. Обращайтесь к специалистам!