Поради по догляду за автівкою

Автомобіль – складний механізм, який потребує щоденного догляду. 

Далеко не кожен володар машини в курсі, як доглядати за чотириколісним “другом”, щоб він вірою і правдою служив протягом довгих років. Давайте розбиратися  в цьому питанні.

Регулярно проходити техогляд

Власники нових легкових автомобілів можуть не проходити техогляд протягом трьох років після покупки. Всім іншим бажано періодично здійснювати техогляд. Проте, навіть якщо ваша машина ще майже новенька, настійно рекомендується проходити техогляд раз на рік. Профілактика знижує ризик того, що ви встанете де-небудь на глухий дорозі з димлячим капотом. А ось чек-лист того, що потрібно перевірити при техогляді:

гальма

рульове управління

світлові прилади

роботу склоочисників і склоомивачів

шини і колеса, в т.ч. висоту малюнка протектора (для легкових машин 1,6 мм)

роботу двигуна

цілість ременів безпеки, дзеркал, стекол і т.п.

Вчасно міняйте “витратні матеріали”

http://www.addinol-skif.com.ua/

Крім запасних частин, машині необхідні різні “витратні матеріали”. Кожен з них теж має певний термін служби. Якщо його порушити, це може привести до поломок і в результаті до ДТП або просто до того, що автомобіль швидше втратить товарний вигляд.

Моторне масло. Масло в двигуні потрібно міняти один раз в рік або через кожні 8-10 тисяч кілометрів пробігу. Не варто економити і купувати дешеве моторне масло, це вийде вам боком.

Антифриз. Він потрібен для того, щоб трубки в радіаторі автомобіля не розірвало, коли на вулиці глибокий мінус. Антифриз можна змінювати один раз на чотири роки. Сучасні “незамерзайки” часто змінюють колір, коли виробили свій ресурс. Це показник того, що їх пора поміняти. Рівень масла, гальмівної рідини і антифризу краще перевіряти перед кожною поїздкою.

Фільтри. Під час техогляду при заміні моторного масла треба міняти також масляний і повітряний фільтри. Періодично також потрібно міняти фільтр салону. Якщо він зіпсується, ви будете дихати всіма вихлопними газами дороги.

Гальмівні колодки. Неважко здогадатися, що їх зношеність може призвести до ДТП: машина може вчасно не загальмувати (або навпаки, гальма заклинить). Разом з колодками настійно рекомендується міняти гальмівні троси. Вони коштують недорого, а відремонтувати їх окремо неможливо.

Свічки запалювання. Якщо двигун працює нестабільно, справа може бути в них. Міняти свічки варто як мінімум кожні 50 тисяч кілометрів пробігу. У важких умовах експлуатації потрібна частіша заміна.