Голова Житомирської адміністрації Ігор Гундич підписав розпорядження № 5-к від 19.01.2017 «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади».
Відповідно до документу, конкурс оголошено на зайняття вакантної посади начальника юридичного відділу апарату Житомирської обласної державної адміністрації.
Розпорядженням затверджено Умови проведення конкурсу.
Вимоги до професійної компетентності – вища юридична освіта (рівень магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В», в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років та вільне володіння українською мовою.
Для участі в конкурсі подаються такі документи:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2016 рік.
Документи приймаються за адресою: м.Житомир, майдан ім. С.П. Корольова,1, каб.216, до 18 год.15хв. 6 лютого 2017 року.
Конкурс проходитиме 9-10 лютого 2017 року (початок о 10 год.), м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1.