Ford тестує друк великих автомобільних деталей на 3D-принтерах

Ford оголосила про те, що в тестовому режимі почала друкувати на 3D-принтерах великі деталі для своїх автомобілів, використовуючи технологію від одного з найбільших представників індустрії – Stratasys. В рамках проекту Ford збирається почати в відносно невеликих кількостях друкувати великі деталі, обладнання та комплектуючі – традиційне виробництво всього цього є досить дорогим процесом і для виробника просто не несе в собі сенсу.

Якщо тести з використанням 3D-принтерів, які можна придбати на https://3ddevice.com.ua, виявляться успішними, то як для Ford, так і для інших автовиробників це, швидше за все, багато що змінить. Технологія може виявитися дуже корисною в цілому ряді сфер, в яких Ford на сьогоднішній день діє, включаючи виробництво гоночних автомобілів. Також вона може допомогти в створенні прототипів і концепт-карів з більшою швидкістю і меншою потребою в інвестиціях.

Що стосується споживачів, то вони можуть отримати можливість замовляти безпосередньо у виробника по-справжньому унікальні деталі і косметичні поліпшення для своїх автомобілів. Все тому, що комерційна 3D-друк не вимагає наявності прес-форм для створення пластикових елементів на кшталт спойлерів. Саме створення прес-форми є настільки дорогим процесом, що для компанії немає сенсу в її виробництві – по крайній мірі, якщо клієнт не побажає заплатити за створення унікальної запчастини суму, що значно перевищує вартість середньостатистичного автомобіля.

Друк деталей на 3D-принтерах вигідна не тільки в плані вартості – такі елементи набагато легше традиційних. Ford передбачає, що надрукований на 3D-принтері спойлер буде важити більше ніж в два рази менше, ніж еквівалент, виготовлений, наприклад, з металу. З цього можна зробити висновок, що автомобіль, багато деталей якого зроблені новим способом, повинен бути набагато легше і, отже, ефективніше в плані використання палива.

Поки компанія лише проводить тести в Центрі досліджень і інновацій в Дірборні, але якщо все піде за планом, то це може говорити про великі зміни в тому, як Ford виробляє свої автомобілі.