Багато хто чомусь думає, що кондиціонер створений тільки для теплої пори року, що, звичайно, не так.
Сучасні кондиціонери взимку здатні функціонувати разом з пічкою, наповнюючи теплим повітрям салон. При цьому, якщо включений кондиціонер, він сушить повітря, що не дає вікнам пітніти. Якщо взимку ви з якоїсь причини використовуєте тільки грубку, варто разок-другий на місяць все ж включати кондиціонер. Тоді масло не буде застоюватися, а деталі компресора – іржавіти. Навесні ж треба як слід промити решітки радіаторів – як самого кондиціонера, так і основного.
З осені там можуть залишитися листя, а весна «радує» пилком і брудом – все це забиває як самі решітки радіаторів, так і простір між ними. В результаті кондиціонер працює на знос, двигун гріється, прохолоди як не було, так і немає. Якщо після ретельного чищення напором води на автомийці вашому кондиціонеру не полегшало, можливо, доведеться зняти обидва радіатора і промити їх окремо.
Куди пішов фреон
Звичне всім водіям поняття «заправка» у випадку з кондиціонером не повинне бути звичайною справою. Якщо вашому кондиціонеру потрібно заправка, це не означає, що у нього закінчилося «паливо» і треба просто підкинути дровець. Фреон, який, власне, і відповідає за процес охолодження повітря, не може просто так зникнути або скінчитися з природних причин. Якщо газ зник, значить, десь є витік, який необхідно усунути і тільки потім заливати нову порцію фреону.
В іншому випадку заправлятися доведеться регулярно, і чим далі, тим частіше. Бажано з’ясувати, куди саме йде газ – можливо, витік відбувається всередині салону, і ви дихаєте фреоном.
Заправку кондиціонера не варто робити в гаражних сервісах: по-перше, фреон буває різний і заливати варто рекомендований виробником тип. По-друге, працівники подібних сервісів найчастіше так-сяк вміють лише заправляти кондиціонер, а вже розбиратися, що і куди спливло, в їх завдання не входить. Саме тому радимо заернутись до професіоналів “МастерСервісу”. За цим посиланням http://sto.ms/autoconditioners-services знайдете усі деталі.