Оновлений Центр обслуговування клієнтів нового формату у місті Житомирі на Київській, 54, продемонстрував ПАТ «Житомиргаз».
З журналістами зустрівся Сергій Пікуль – начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Житомиргаз», та
Олена Мічуріна – фахівець зі зв’язків з громадськістю ПАТ «Житомиргаз».
Відкриття Центр обслуговування клієнтів газових компаній стало кроком до втілення комплексної програми «Житомиргазу» з розвитку клієнтського сервісу і переходу до якісно нових прозорих взаємовідносин зі споживачами.
Однією з головних новинок стало облаштування зони прийому відвідувачів (так званий ресепшн). Адміністратор ресепшн – перший, хто зустрічає клієнтів. Його обов’язок – допомогти клієнту у вирішенні питань, що не потребують детального вивчення стану особового рахунку, показати як зареєструвати Особистий кабінет за допомогою сенсорного монітору «тонкий клієнт» або провести оплату через платіжний термінал.
Грамотний перерозподіл клієнтських потоків дозволяє уникнути черг і зекономити час відвідувачів.
Особливу увагу приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині. Все обладнано таким чином, щоб споживачам було приємно та комфортно отримувати послуги – сучасний дизайн, просторе й світле приміщення, зручні дивани, є кулер і доступ до wi-fi.
В зоні обслуговування працюють універсальні фахівці, які проконсультують з усіх питань по газопостачанню, починаючи від простих – як-то укладання договорів на розподіл та постачання газу, інформації по особовому рахунку і видачі довідок і, закінчуючи оформленням технічної документації на підключення до газової мережі, заміни або ремонту газового обладнання, тощо.
В середньому щодня до центру звертаються до 600 споживачів, а в пікові дні відвідуваність зростає до 1400 клієнтів.