Ефективна реклама

Поширена помилка багатьох власників малого та середнього бізнесу – спроба продати свій товар всім. «Ну як же, у нас такі класні вентилятори / чохли для смартфонів / онлайн-курси!» Пора змиритися з істиною: конкретно ваш товар нікому не потрібен, тому що вибір на ринку завжди великий і конкурентів багато.

Кого в результаті обере покупець, залежить від реклами, яка повинна бути вищою в пошуку, переконливішою і привабливішою, ніж у ваших конкурентів. Вкрай бажано, щоб вартість залучення вашого потенційного клієнта при цьому залишався в розумних межах.

Не скорочуйте бюджети, а збільшуйте експертизу.

Більшість підприємців знайомі з основними інструментами онлайн-реклами, і, здавалося б, самі все вміють. Проте досвідчений консультант вже після быглого перегляду скаже, що до 30% рекламного бюджету витрачається неефективно. Витрати на мережевий маркетинг умовно можна розділити на дві повноцінні частини. Перша з них – гроші, які, втім, визначають лише половину ефективності. Друга – зусилля, що вкладаються вами, застосовуваний досвід і нові ідеї.

Поставивши правильні цілі, вибравши оптимальні для себе інструменти і не полінившись встановити контрольні точки, можна подвоїти ефективність реклами.

Які б рекламні інструменти ви не використали, вони не можуть обійтися без вашої безпосередньої участі, так що кращий спосіб оптимізації витрат – не скорочення бюджету, а більш пильна увага до дрібниць і нюансів. У цьому відмінно допомагають сучасні технології аналізу аудиторій, вартості кліків, вибору майданчиків і т д. Це інструменти, якими треба обов’язково навчитися користуватися.

Advertising Art – рекламная компания от профессионалов