Ринку люксових товарів прогнозують повернення до зростання в 2017 році, повідомляє The New York Times з посиланням на дослідження консалтингової фірми Bain & Company.
Продажі сповільнилися на тлі того, як боязнь терактів, непередбачувані фондові біржі та валютні коливання утримували багатьох туристів від відвідин таких міст, як Париж.
Фахівці оцінюють глобальний ринок особистих люксових товарів в сумі від € 254 млрд до € 259 млрд в 2017 році, тобто при постійних курсах валют зростання складе від 2% до 4% з € 249 млрд щодо 2016 року.
Як пояснюють експерти, такий прогноз заснований на трьох факторах. Це відновлення витрат з боку китайських споживачів, причому як на батьківщині, так і за кордоном, повернення туристичної впевненості в Європі і робота люксових брендів по залученню певних груп споживачів.
У компанії вважають, що щорічні продажі особистих товарів класу люкс досягнуть € 280-290 млрд до 2020 року.
У лютому повідомлялося, що люксові бренди заробили більше, ніж очікували.
За минулий рік прибуток групи, що володіє Louis Vuitton, Fendi, Givenchy і Dior, досягла € 7,03 млрд. Особливо успішним видався останній квартал: приніс конгломерату виручку € 11,27 млрд. У цілому продажі групи склали в 2016-м € 37, 6 млрд (в 2015-му виручка була € 35,6 млрд, при цьому сегмент одягу і аксесуарів приніс конгломерату € 12,7 млрд – в 2015 році цифра становила € 12,3 млрд).
Фінансові звіти найбільших виробників предметів розкоші показують, що покупці піднеслися духом і знову готові витрачати гроші. Втім, глави компаній дивляться на зростання з недовірою: політика в черговий раз може зіпсувати настрій споживачам.
«Ustor» – чудовий бізнес проект. який показує відмінні результати от вже як 15 років на ринку України. Деталі за посиланням – http://ustor.com.ua/.