Бренд Lexus і музичний продюсер Марк Ронсон оголосили про співпрацю

Бренд Lexus і музичний продюсер Марк Ронсон оголосили про співпрацю в рамках кампанії «Абсолютно новий Lexus LC. Проявляє себе. Заявляє про вас»

Бренд Lexus оголосив про старт творчої співпраці з лауреатом безлічі престижних нагород, музичним продюсером Марком Ронсон в рамках кампанії з виведення на ринок нової моделі LC. Розкішне флагманське купе Lexus відображає початок нової ери в розвитку преміального бренду, і саме цьому присвячена кампанія «Абсолютно новий Lexus LC. Проявляє себе. Заявляє про вас».

Співпраця з Ронсон є продовженням стратегії Lexus по створенню вражаючих проектів в області музики, мистецтва і технологій. Кампанія «Абсолютно новий Lexus LC. Проявляє себе. Заявляє про вас» – це логічне продовження здійсненої в 2015 році кампанії «Живіть в стилі RX», в якій взяв участь Джуд Лоу. Цей проект надав учасникам захоплюючого театральної події шанс відчути себе кінозіркою за кермом преміального кросовера RX.

Представляючи проект, Марк Ронсон зазначив: «Мені завжди подобалося працювати з талановитими людьми, з новаторами – як в студії, так і за її межами. Коли Lexus запропонував мені концепцію цієї кампанії, і я побачив новий LC, це було свіжо і хвилююче. Я був захоплений ідеєю використовувати музику, щоб надихнути і створити належне враження від цього розкішного автомобіля».

Модель LC успадкувала сміливий дизайн концепт-кара LF-LC, який був відзначений престижною нагородою EyesOn Design Award, як і серійний автомобіль. Lexus LC – справжній символ розвитку самої культури створення автомобілів бренду, процесу, при якому у співпраці дизайнерів та інженерів народжується приголомшливий автомобіль, що перевершує всі можливі очікування.

Коментуючи початок співпраці між Lexus і Марком Ронсон, глава Lexus Europe Ален Уттенховен зазначив: «Марк Ронсон – культовий музичний продюсер, що стояв за появою декількох найбільших хітів десятиліття. Важко уявити кращого партнера для реалізації проекту. Lexus LC – це символ започаткування нової епохи для бренду Lexus, суттю якої стає створення більшої синергії між інженерними рішеннями і дизайном. Хто може впоратися з подібною кампанією краще Марка, людини, яка внесла вагомий внесок в світову музичну культуру своїми неймовірними виступами і партнерськими проектами?»

Елітне авто можна зробити із будь-якої автівки. Почніть із салону. Якісна перешивка сидінь салону від професіоналів Autosfera3M – http://asfera.com.ua/pereshiv-sidenij/.