В Житомирській ОДА шукають начальника відділу кадрової роботи апарату

Подавайтесь

12 липня голова Житомирської облдержадміністрації підписав розпорядження про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади начальника відділу кадрової роботи апарату ОДА.

Про це повідомляють в прес-службі адміністрації.

Вимоги до професійної компетентності – вища освіта (ступінь магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В», в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

Для участі в конкурсі подаються такі документи:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

4) копія (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнена особова картка встановленого зразка;

7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік.

Документи приймаються за адресою: м.Житомир, майдан ім. С.П. Корольова,1, каб.216, до 17 год.00 хв. 28 липня 2017 року.

Конкурс проходитиме 2 серпня 2017 року (початок о 10 год.), м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 1.