На Житомирщині планують внести зміни до Перспективного плану формування ОТГ області – створити ще 7 об’єднаних територіальних громад та приєднати 3 сільські ради до вже існуючих.
Про це йдеться в повідомленні ОДА.
Таке рішення було прийнято сьогодні, 18 липня, на засіданні регіональної робочої групи за участю голови Житомирської ОДА Ігоря Гундича та голови обласної ради Володимира Ширми.
«Була проведена спільна нарада із головами РДА та надані доручення. Не всі райони їх виконали. Як це сталося? Або не ті люди займають посади, або ви не розумієте, що держава не буде давати вам гроші постійно. Я хотів би, щоб ми плідно попрацювали у липні та серпні, а у другій декаді вересня, якщо депутати будуть не проти, проведемо засідання сесії і розглянемо питання, які будуть стосуватися децентралізації. Тому у вас ще є час до вересня – віднесіться серйозно», – сказав Ігор Гундич.
Робоча група проголосувала за внесення змін до Перспективного плану для створення громад:
Брониківська ОТГ: до складу входить 30 населених пунктів, обсяг доходів загального фонду – 42 млн 288,3 тис. грн.
Піщівська ОТГ: до складу входить 11 населених пунктів, обсяг доходів загального фонду – 22 млн 384,3 тис. грн.
Ружинська ОТГ: до складу входить 8 населених пунктів, обсяг доходів загального фонду – 53 млн 606,7 тис. грн.
Оліївська ОТГ: до складу входить 9 населених пунктів, обсяг доходів загального фонду – 62 млн 880,8 тис. грн.
Курненська ОТГ: до складу входить 18 населених пунктів, обсяг доходів загального фонду –33 млн 195,5 тис. грн.
Мартинівська ОТГ: до складу входить 11 населених пунктів, обсяг доходів загального фонду – 11 млн 928,9 тис.
Словечанська ОТГ: до складу входить 26 населених пунктів, обсяг доходів загального фонду – 39 млн 933,7 тис.
Крім цього, до Чижівської ОТГ буде приєднана Варварівська сільська рада, до Станишівської – Іванківська сільська рада, а до Іршанської – Шершнівська сільська рада.
Далі відповідні рішення мають розглянути депутати обласної ради, а вже після цього вони будуть направлені на розгляд Кабінету Міністрів України та Центральній виборчій Комісії.