Компанія Strategy Analytics оприлюднила прогноз по глобальному ринку Інтернету речей (Internet of Things, IoT) на поточний та наступні роки.
Дані Strategy Analytics охоплюють найрізноманітніші категорії пристроїв за допомогою мережі. Це настільні і портативні комп’ютери, смартфони, переносні гаджети, «розумні» автомобілі, побутова техніка та інтелектуальні помічники для «розумного» будинку, а також IoT-прилади на зразок датчиків, систем автоматизації, безпеки, відеоспостереження та ін. Купить сервер на сайте “Servak”.
Отже, повідомляється, що за підсумками поточного року загальний обсяг IoT-ринку досягне практично 20 млрд пристроїв. Зростання по відношенню до минулого року складе приблизно 17%.
Протягом наступних чотирьох років кількість IoT-пристроїв збільшиться ще на 10 млрд і складе близько 30 млрд одиниць. При цьому, вважають експерти, темпи зростання до початку наступного десятиліття знизяться до 9% в рік.
Зараз на корпоративний сектор припадає приблизно половина всіх підключених/IoT-пристроїв. Однак в найближчі роки все більший внесок вноситимуть прилади та пристрої для «розумного» будинку. В результаті, в двадцятих роках сумарний обсяг ринку досягне 50 млрд одиниць.
Раніше дослідження, проведене компанією Strategy Analytics, говоритло про те, що IT-компанії поки з побоюванням вкладають кошти в Інтернет речей (IoT), незважаючи на великий потенціал даного ринку.
Повідомляється, що в більшості випадків витрати на IoT-проекти не перевищують 10% від корпоративних IT-бюджетів. Обмеженість інвестицій в Інтернет речі пояснюється тим, що у компаній виникають питання, пов’язані з безпекою і подальшими витратами на підтримку працездатності IoT-інфраструктури.
Тому зараз впровадження рішень в області Інтернету речей часто відбувається через корпоративної необхідності, а не в рамках стратегічного планування. Причому більшість організацій оперують вкрай обмеженою кількістю IoT-пристроїв.