Найнесподіваніші соцмережі: від красенів до небіжчиків

Користувачам Інтернету набридли стандартні соціальні мережі. І вони шукають більш оригінальні можливості для самовираження.

Акаунти на Facebook і Вконтакте вже здаються їм пройденим етапом розвитку своєї віртуальної особистості. Таких людей не влаштовує спілкування в онлайн-спільнотах, де обговорюються банальні речі: випадкові знайомства, нові фоточкі з Туреччини, що було з’їдено на обід і як не хочеться працювати.

Представляємо п’ятірку найбільш незвичайних соціальних мереж. Можливо, ця інформація допоможе ідентифікувати себе у віртуальному житті чи знайти соратників по захопленням і інтересам.

Найбільш «звіряча»

Соціальна мережа Mordashki.com відкрилася всього пару місяців назад, але в ній вже зареєстровано більше 3000 користувачів. «Мордочки» вважають себе соціальною мережею для тварин. Але, природно, самі тварини не можуть заповнювати свої профілі, міняти статуси і спілкуватися один з одним в Інтернеті. Тому за них це роблять їхні власники.

Тобто, по суті «мордочки» – це соцмережа, де люди прикидаються тваринами.

Як випливає з опису на самому сайті, «мордочки» придумали і втілили в життя кілька друзів з Харкова. Їх вихованці стали першими «користувачами і активістами» порталу. Зараз у «соцмережі для тварин» можна побачити повідомлення від імені морських свинок, собак, котів, папуг …

Редакція вирішила запровадити в «тваринну мережу» свого спецагента з кодовим ім’ям Чупакабра. Цей розвідник почав активно спілкуватися з маленькими нешкідливими тваринами, пропонуючи з’їсти їх на вечерю. Однак через деякий час виявилося, що акаунт Чупакабри перестав працювати. Очевидно, він був заблокований пильними адміністраторами мережі, які відчули недобре. І, напевно, небезпідставно: вірогідність того, що Чупакабра є чиїмось домашнім улюбленцем, дуже мала.

Найбільша містична

Nuara.ru позиціонує себе як «соціальну мережу для нелюдів». Сайт дає своїм користувачам можливість прикидатися вампірами, перевертнями, відьмаками, іншими містичними істотами. І таких «нелюдей» в соцмережі налічується майже 3500. У їх розпорядженні – майданчик для індивідуального спілкування, тематичні групи, форум.

Крім того, «соцмережа для нелюдів» пропонує своїм користувачам афішу «тусовок і шабашів», покупки в «вампірському магазині», а також вампірські гри.

В одному з розділів соцмережі є опитування: «Навіщо ставати вампіром?»

Як виявилося, створіннями темряви люди стають не просто для того, щоб банально пити кров.

«Якщо стати вампіром, можна заощадити на їжі, косметиці, медицині … А ще кажуть, що у вампірів усілякі надприродні здібності відкриваються (літати на роботу без мітли, читати думки начальника/підлеглих/партнерів/конкурентів/, і всяке таке). По-моєму, заманливо», – пише один з зареєстрованих користувачів.

«Але і не варто забувати, що, стаючи вампіром, родич набуває таку особливість, як бісексуальність. І в цьому немає нічого протиприродного», – додає ще один користувач.

Так що при першому знайомстві з соцмережею Nuara.ru з’ясовується, що стати кровопивцем виявляється дуже навіть привабливо. У такому перетворенні можна знайти для себе чимало несподіваних бонусів.

Найспокійніша

… «ПомніПро» – це не просто віртуальний цвинтар, це безкоштовний меморіал, пошук загиблих і померлих людей, соціальна мережа для тих, хто шанує пам’ять про близьких», – свідчить опис соцмережі.

Тим не менш, цей благородний меморіал пропонує користувачам і такі дуже збочені «розваги» як «обговорити загибель знайомих і близьких», «створити групи присвячені катастрофам», «завантажити музику, відео та багато іншого».

Крім померлих родичів і друзів, «реєструвати» на сайті можна знаменитостей. Вже створені «профілі» Владислава Лістьєва, патріарха Олексія Другого, актора Олександра Абдулова та інших відомих людей.

Живі користувачі «ПомніПро» можуть дарувати «померлому» подарунки (у числі яких – сигарета, цукерка, свічка і склянка, накрита шматком хліба) і залишати відгуки про них на «стіні».

Примітно, що, будучи користувачем цієї соцмережі, можна бути добре обізнаним, де влаштовувати похорон, як придбати ритуальні речі, де отримати свідоцтво про смерть. На сайті в розділі Довідник дбайливо зібрані всі необхідні номери телефонів, ритуальних агентств, моргів, церков та ін. Можна навіть без проблем замовити елітну труну. Очевидно, тут не обходиться і без рекламних оголошень. Тому, дуже ймовірно, що власники соцмережі на цьому ще й трохи заробляють.

Сама депресивна

Соціальна мережа Mneploho.net створена для тих, кому нема з ким поділитися своїм горем у реальному житті.

«Поділися тим, що в тебе на душі! Не тримай в собі! Будь-яке горе набагато простіше пережити, якщо поділитися своїми думками з тими, хто тебе розуміє і підтримує у важку хвилину. Пиши в блог, створи свій клуб і виговорись!”, – закликає сентиментальних користувачів Інтернету повідомлення, розміщене на головній сторінці соцмережі. Вона нараховує близько 4 тисяч користувачів, з яких 200 людей – чоловіки, 800 – жінки. А інші зі статтю не визначилися.

У цього сайту є функції, які можуть виявитися дуже корисними занепалим духом. Приміром, в соцмережі є список телефонів довіри в різних містах. Є також розділ «Питання і відповіді», який розбитий на три напрямки: «Справи сімейні», «Любовні справи», «Роздуми про життя».

Очевидно, творці Mneploho.net дуже серйозно підходять до свого проекту. Вони дбають про його розвиток не тільки як про онлайн-ресурс, а й як про якийсь майданчик для «душевних консультацій». Так, цього року на сайті почали працювати професійні психологи.

Однією з особливостей цієї соціальної мережі є також дуже розвинений підрозділ «Блоги». Мабуть, тим, у кого на душі неспокійно, дуже хочеться часом пописати щось про своє життя, про любов, про побутові проблеми. Таким чином, Mneploho.net можна ще назвати сайтом для сентиментальних графоманів.

Найкрасивіша

Данський ресурс Beautiful People називає себе «соціальною мережею для красивих людей». Цього статусу він удостоївся після того, як почав позбуватися «некрасивих користувачів».

Хто гарний, а хто ні – визначають самі користувачі. Після реєстрації на сайті «новачка» оцінюють «старожили». Ті, хто отримав найменше позитивних відгуків, залишають соцмережу.

Варто зазначити, що іноді на сайт пробираються і «фріки». Принаймні, так заявляє адміністрація ресурсу. Приміром, на початку літа соцмережа заявила про хакерську атаку, в результаті якої зламався механізм відбору «красунь і красенів». У результаті з 35 тис. новоприбулих на Beautiful People близько 30 тис. виявилися «потворами».

Пізніше їх аккаунти були видалені адміністрацією, а постраждалі від «поганого суспільства» естети отримали компенсацію, загальною сумою $100 тис.

По матеріалам: “Коментарі”