Житомирщина налагодила постачання продукції до Албанії, Македонії, Афганістану, Ірану, М’янми, Оману

За 11 місяців 2011 року вдалось перевиконати на 17% запланований на весь 2011 рік показник експорту товарів, який на 1 грудня 2011 року становив 473 млн. дол. США, що на 33% більше аналогічного минулорічного показника.

На відміну від держави в цілому область має позитивний торговий баланс у 58,5 млн. дол. США, інформує головне управління економіки облдержадміністрації.

Основну частину товарної структури експорту складають деревина і вироби з неї, мінеральні продукти, машини, обладнання та механізми, вироби з каменю, текстильні матеріали та текстильні вироби, вироби з чорних металів.

Протягом 11 місяців 2011 року, крім традиційних експортних позицій, вдалося збільшити у 3 рази експорт молока та молочних продуктів, у 2 рази котлів, обладнання та механізмів, на 57% трикотажного одягу, на 56% алюмінієвих виробів, на 43% паперу та картону, а також виробів з каменю.

Упродовж 11 місяців 2011 року вдалось не тільки зберегти найбільші ринки, але й збільшити експорт до таких економічно розвинутих країн, як Китай – у 4 рази, Чехія – утричі, Польща – удвічі, Італія на 26%, Німеччина – 24%.

Разом з тим найбільший обсяг експорту був до Російської Федерації – 30% від загального обсягу експорту, дещо менша його частка припадала на Туреччину – 10%, Німеччину – 9%, Польщу – 8% та Білорусь – 6%.

В результаті постійної роботи облдержадміністрації по розширенню кордонів міжрегіональної співробітництва регіону протягом 11 місяців 2011 року підприємства області налагодили постачання власної продукції до нових для себе країн, з якими у попередні періоди ще не мали справу, зокрема Албанії, Македонії, Афганістану, Ірану, М’янми, Оману, Алжиру, Камеруну, Танзанії, Колумбії, Уругваю, Сейшельських та Віргінських островів.