ЖТТУ входить в ринок маршрутних перевезень Житомира: фото

21 червня 2012 року КП “ЖТТУ” отримало ліцензію на право здійснення пасажирських перевезень. Відповідний договір підписано з автотранспортним підприємством, яке готове надати 22 маршрутні автобуси марки “Богдан”.

Нині підприємством проводиться оформлення реєстраційних талонів.

– 22 автобуси “Богдан” пройдуть реєстрацію в ДАІ, отримають ліцензійні картки і найближчим часом будуть готові надавати якісні послуги з перевезення громадян від імені ЖТТУ, – говорить міський голова Житомира Володимир Дебой.

60% прибутку від діяльності приватного муніципального перевізника отримає ЖТТУ. Відповідно 40% – прибуток автопідприємства. На перший погляд умови для перевізника невигідні. Але тут така справа, що за рахунок потужностей ЖТТУ підприємець буде звільнений від додаткових витрат. Буде забезпечено належний медичний догляд, автомийку, автобусну стоянку, працюватиме станція технічного обслуговування. Міська рада сприятиме роботі перевізників, які виявляють бажання укладати договір з ЖТТУ. Міський голова Володимир Дебой через пресу пропонує власникам кредитних, або взятих у оренду автобусів, укладати угоди з ЖТТУ. Легальне працевлаштування гарантується.

– Отримання ЖТТУ ліцензії викличе спалах на ринку приватних перевезень. Зрозуміло, що ніхто не хоче віддавати ринок. Але настав час це робити, – каже міський голова.

Як виявилось, підприємство, яке зголосилося працювати з ЖТТУ на вищезазначених умовах зареєстровано у місті Київ

Місцеві перевізники поки на таку співпрацю йти не поспішають.

Найближчим часом відбудуться конкурси. Міський голова не приховує того факту, що муніципального перевізника добре підготують, щоб він мав можливість вигравати конкурси і отримувати право працювати на маршруті.

– Крім цього розглядатиметься питання накатки нових маршрутів. Ми перейняли досвід “Київпастрансу”, який за рахунок якості перевезення без жодних адміністративних методів завоював ринок перевезення. Приватники зі своїми старими “роздовбаними” маршрутками, просто не витримали конкуренції і їм нічого не залишалося, як піти з ринку, – каже Дебой.