У Житомирі до дня міста вивели на лінію тролейбус, який ЖТТУ склало своїми “руцями”: фото

Влада каже, що це прорив.

Вперше у Житомирі на базі ЖТТУ склали тролейбус, так би мовити, з нуля.

Таким він був:

Один кузов. Можна було б порізати його на метал і заробити декілька тисяч

Але його відновили. І зекономили на цьому не одну сотню тисяч гривень, адже вартість нового тролейбусу набагато вища ніж 170 тисяч, у які ЖТТУ обійшовся цей.

До дня міста його випустили на лінію. Кузов – стандартний “житомирський”. З “новацій” – електронне табло з вулиці, яке показує номер маршруту і ще одне у салоні, очевидно призначене для рекламно-інформаційних оголошень.

Всередині і ззовні все виблискує

Водій Олена Юріївна і кондуктор Софія Олексіївна молять житомирян не псувати його зовнішнього вигляду. Не різати сидіння, не обмальовувати спинки, бережно обходитися з багажем, щоб якомога довше його привабливий зовнішній вигляд радував око житомирян.

“Адже тролейбус – це візитівка міста. У якому вигляді тролейбуси, таке враження про нас гості міста складатимуть уцілому”, – наголошують жіночки.

На свято запуску нового тролейбусу прибули представники влади

На цей раз обійшлося без губернатора області Сергія Рижука, який йдучи у ВР по “житомирському” мажоритарному окрузі за останній місяць відвідав більшість заходів міської ради, й розказав про те “покращення”, яке не усі помічають.

Міський голова Житомира не збирається зупинятися

Каже, якщо склали один тролейбус, складуть і інший. Це ж економія коштів і зайнятість працівників підприємства.

Плани мера: на базі ТТУ спробувати зібрати перший білоруський тролейбус. Його або залишать ТТУ, або ж продадуть, щоб мати кошти на те, щоб зібрати другий і третій. Таким способом ТТУ може “розкрутитися” і налагодити на своїй базі виробництво та реалізацію тролейбусів.

Дебой про ситуацію на ТТУ, перспективи, день міста, Рудя. Відео Репортер Житомира

Ситуація на ТТУ:

– На 30% збільшена виручка.
– На 5% збільшено перевезення.
– Щоденно – 170 тисяч пасажирів.

Разом з тим, заборгованість по зарплаті ліквідувати не вдається. Зараз вона на рівні 2-х місяців. Міський бюджет змушений брати на себе тягар зобов’язань держави, яка сказала, що пільговиків ТТУ зобов’язане перевозити безкоштовно, а від компенсування цих витрат фактично самоусунулась.

Фоторепортаж Репортер Житомира: