В Україні сьогодні, 29 листопада, набув чинності закон № 5481-VI, який передбачає, що ціни в рекламних оголошеннях можуть бути зазначені винятково у гривнях.
Текст закону “Про рекламу” оприлюднила газета Верховної Ради “Голос України”.
Відповідно до закону, інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені в рекламі, яка розміщується або поширюється на території України, вказується виключно у гривні.
Репортер Житомира звернувся за коментарем до директора однієї з найбільших рекламних газет Житомира та області «Авізо» Марини Савченко.
– В Європі і Росії така «процедура» була введена вже років з три тому. Тобто, кожна країна, розміщує рекламу, і вказує ціни власної валюти, – каже директор газети «Авізо» – Було б добре, аби ці новації не використали відповідні контролюючі служби для штрафування агенцій.
За словами Марини Савченко, близько тижня буде «аврал», хоча всі рекламодавці вже давно попереджені.
– Якщо хтось випадково забуде перевести ціну в гривню, то співробітники газети приберуть її з тексту оголошення, – говорить Марина Савченко.
Як стало відомо Репортеру, житомирські агенції нерухомості не надто радіють новому закону. Кажуть, що це зайвий шмат роботи і морока.