Як житомирські агенції відреагували на новий закон “Про рекламу”

В Україні сьогодні, 29 листопада, набув чинності закон № 5481-VI, який передбачає, що ціни в рекламних оголошеннях можуть бути зазначені винятково у гривнях.

Текст закону “Про рекламу” оприлюднила газета Верховної Ради “Голос України”.

Відповідно до закону, інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені в рекламі, яка розміщується або поширюється на території України, вказується виключно у гривні.

Репортер Житомира звернувся за коментарем до директора однієї з найбільших рекламних газет Житомира та області «Авізо» Марини Савченко.

В Європі і Росії така «процедура» була введена вже років з три тому. Тобто, кожна країна, розміщує рекламу, і вказує ціни власної валюти, – каже директор газети «Авізо» – Було б добре, аби ці новації не використали відповідні контролюючі служби для штрафування агенцій.

За словами Марини Савченко, близько тижня буде «аврал», хоча всі рекламодавці вже давно попереджені.

Якщо хтось випадково забуде перевести ціну в гривню, то співробітники газети приберуть її з тексту оголошення, – говорить Марина Савченко.

Як стало відомо Репортеру, житомирські агенції нерухомості не надто радіють новому закону. Кажуть, що це зайвий шмат роботи і морока.

Марина Кузьменко