Директор Житомирської “Укрпошти” Олександр Нечипорук розповів про стратегію розвитку підприємства

На сьогодні УДППЗ «Укрпошта» надає своїм споживачам близько видів 50 послуг.

Підприємство модернізується, осучаснюється.

Про нові послуги у сфері поштового зв‘язку, про те, як вдається залишатися конкурентоспроможними, досягати результатів, нам погодився розповісти директор Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Олександр Нечипорук.

– Державна пошта не відстає від сучасного ритму життя?

– Зовсім ні. Укрпошта впевнено йде в ногу з часом! Підприємство активно використовує сучасні технології, Інтернет (співпрацюємо з Інтернет-магазинами та фірмами, які займаються торгівлею за каталогами).

Сьогодні навіть у найвіддаленіших і найменших поштових відділеннях можна замовити будь-що – від косметики, книги і до побутової техніки.

Пересилаємо також й електронні повідомлення. Для цього клієнту достатньо на папері написати текст, який через Інтернет відправляється адресатові на його електронну адресу або передається на паперовому носії.

Сьогодні для того, аби здійснити терміновий поштовий переказ грошових коштів через поштові відділення достатньо 15 хвилин. До речі, «Укрпошта» уклала угоди про співпрацю з 18 країнами світу, з відомими міжнародними платіжними системами.

Завдяки цьому збільшилися можливості обміну міжнародними поштовими переказами – простими чи електронними, у гривнях чи у валюті.

Новітні технології навіть посприяли розвитку поштової галузі, зробивши її ще більш конкурентоспроможною, зручною та привабливою для споживачів.

– Яку стратегію обрала «Укрпошта» на найближчий період?

– Використання інновацій, розширення спектру послуг та якісне їх надання, залучення нових клієнтів. Нині ми пропонуємо споживачам майже 50 різноманітних послуг. Серед «новинок» останніх років – послуга з пересилання реєстрованих поштових відправлень з додатковим сервісом «Кур’єрська доставка».

Кур’єр забирає реєстровані поштові відправлення просто у вас вдома чи в офісі і доставляє їх за вказаною вами адресою. Звичайно, що відправлення можна і самостійно здати та отримати у дільниці кур’єрської доставки або відділенні поштового зв’язку.

Чимало наших клієнтів, особливо з бізнес-структур, переконалися в надійності та зручності послуги пріоритетної пошти, коли відправлення обробляються позачергово і якомога швидше доставляються адресату.

Із 2009-го року кожен може придбати авіа-, залізничні та автобусні квитки через поштові відділення. Послуга дуже популярна серед жителів сільської місцевості, адже це – зручно, економить час і кошти, бо не потрібно їхати, наприклад, у райцентр, аби попередньо придбати квиток.

– Чим ще можете бути корисними?

– Бізнес-структурам – підприємствам, організаціям, фірмам “Укрпошта” створює позитивний імідж. Два роки успішно діє проект «Власна марка». Після його впровадження послуга одразу набула шаленої популярності.

Суть проекту полягає в тому, що кожен бажаючий має можливість зобразити на купоні логотип чи товарний знак фірми. До речі, цією послугою може скористатися кожен громадянин і замовити на купоні власний портрет, зображення своїх рідних чи близьких.

«Власна марка» – це мініатюра, яка може стати оригінальним сувеніром, чудовим креативним засобом реклами. Замовлення на цю послугу приймаються в усіх відділеннях міста Житомира, у центральних відділеннях поштового зв’язку міст та районних центрів області.

Для цього потрібно лише заповнити заяву-замовлення та мати при собі фото на електронному носії. На одному маркованому аркуші розміщуються від 12 до 22 поштових марок з чистими купонами.

– Послуги “Укрпошти” дешевші ніж в приватних компаній?

– “Укрпошта” йде назустріч своїм клієнтам. Приміром, із 1 січня цього року відправлення посилки з оголошеною цінністю, а також замовлення безадресної доставки рекламної продукції коштує нашим клієнтам дешевше.

Знижено тарифи на пересилання прямого контейнера на 52%, на надання послуги з безадресної доставки рекламної та/або інформаційної продукції (друковані видання) у кількості понад мільйон одиниць – на 10%.

Зменшено й рівень тарифу за оголошену цінність поштових відправлень: до 1000 грн. – 1% від суми оголошеної цінності; понад 1000 грн. – 0,5% (але не менше, ніж 2,5 грн. без ПДВ).

Крім того, встановлено окремі тарифи за письмову заяву (довідку) для організацій та фіксований тариф за поштовий переказ коштів: до 150 грн. включно – 5 грн.; понад 150 грн. – 8 грн. + 1% від суми переказу.

– За рахунок чого знижуєте тариф? Чи не приведе це вас до збитків?

– Ми прагнемо бути компанією, яка орієнтується на потреби споживача. Проведений моніторинг ринку дав нам бачення можливості знизити деякі тарифи на послуги. Таким чином ми залучаємо увагу нових клієнтів і покращуємо обслуговування існуючих.

«Укрпошта» й надалі буде самовдосконалюватися. Модернізація торкнеться електронних та фінансових послуг. Бізнес-клієнти, партнери зі страхових компаній отримають більше можливостей.

Для Укрпошти важливий кожен клієнт.

Олена ШАЦЬКИХ