Володимир Павелко в Житомирі провів майстер-клас для місцевого бізнесу. ТЕЗИ

В Житомирі місцевих бізнесменів зібрала потреба дати відповідь на важливе питання: “як керувати бізнесом в умовах невизначеності?”.

Майстер-клас для управлінців провів Володимир Павелко, директор MBA-програм Києво-Могилянської Бізнес Школи [kmbs].

Основні тези:

1. Неймовірно наскільки мало ти не знаєш про гру, в яку грав все життя.

2. Зміни себе, зміни свою компанію і тоді ти зміниш світ.

3. Щоб залишатися на місці треба бігти, а щоб рухатись вперед, треба бігти вдвічі швидше.

4. Наслідком змін є певний результат. Його потрібно усвідомити, проаналізувати, а потім управляти проблемами й можливостями за нових реалій.

5. Управляючи, ми знову порушуємо баланс, який встановився, виникає протиріччя між бажаним й дійсним, а отже й потреба в чергових змінах.

6. Зміни – це адекватно.

7. Зміни в компанії відбуваються весь час.

8. Революційні зміни – момент пошуку правил, за якими працюватиме компанія в майбутньому.

9. Треба займатись розвитком своєї стержневої компетенції.

10. Позиція лідера – є проблема, шукаємо рішення. Позиція жертви – шукаємо винних, намагаємось пояснити свою нездатність діяти. Тому треба бути свідомим свого вибору.

11. Структура компанії має підтримувати її виробничий процес.

12. Ініціюєш зміни – виникає опір.

13. Стаєш на шлях змін й починаєш діяти – будь готовим до шаленого опору. Починай з малих кроків. Не бери все й одразу, бо надірвешся. Теорія розбитих вікон.

14. Гроші отримуються як результат, а не як ціль існування компанії.

15. Змін не уникнути, ними треба керувати, а щоб керувати – треба передбачати.

16. Принципи управління йдуть від системи координат. Якщо компанія вірить в те, що в нас є найкращі співробітники, тоді її принципом має бути досягнення більшої зарплати й соцстатутусу.

Читати:

Ицхак Адизес. “Управление жизненным циклом корпорации”.

Джон Коттер. “Наш айсберг тает”

Дивитись:

“Человек, которий изменил все”

За стабільністю йде неминучий спад. До речі, держава теж говорить про стабільність…

Тільки організм стабілізує свої процеси, він одразу прагне утримати, зберегти, накопичити завойоване. Коли все всіх влаштовує (на верхній точці життя компанії), хто запроваджуватиме зміни? Ніби ж все нормально. Але саме це “утримання” й призводить до смерті компанії, яку вже не врятує ні аристократія, ні полювання на відьом, ні пізня бюрократія.

Чому збанкрутіла?

Тому що почала займатися купівлею й перепродажем нерухомості, хоча ціле тисячоліття компанія будувала виключно буддійські храми.

9. Треба займатись розвитком своєї стержневої компетенції.

Спочатку розберіться з процесами, які відбуваються в компанії, потім прийміть рішення щодо змін структури.

Далі, визначте місію й бачення. І тільки після цього – працюйте з персоналом.

11. Структура компанії має підтримувати її виробничий процес.