Спонсор показу «Величного століття. Роксолана», найрейтинговішого телесеріалу каналу 1+1, від якого умлівають усі українські домогосподарки, діти та пенсіонери, – горілка відомого бренду.
Сцена обривається на найцікавішому місці й симпатичні кремезні чолов’яги пропонують під різноманітну закуску, просту та апетитну, смикнути чарчину оковитої.
Чого б і ні? Га, домогосподарки, діти та пенсіонери? Вріжте окраєць хліба, покладіть на нього дві тюльки, дістаньте з холодильника вкриту памороззю пляшку і…
Що ж тут такого? «Ріжеш сальце тоненько-тоненько…». Ням-ням, слина тече підборіддям потужно, як річка Тетерів.
Мене дивує: рекламу цигарок на телебаченні заборонили як протизаконну, адже куріння – це ая-яй, ню-ню-ню, кепська звичка, від якої потім рак легень та імпотенція.
А ось рекламувати горілку та пиво – можна. Тому що ці напої, мабуть, невинні забавки в порівнянні з папіросами. Й алкаші, які валяються попід тинами, їхні дружини із синяками під оком і довічно травмовані діти з неврівноваженою психікою – це нормально, нічого тут крамольного немає.
Тому нічого страшного не буде й в тому, що в рекламній перерві, яка нагло перервала телесеріал, домогосподарка, почухавши раптово засвербівшого носа, відчинить холодильник і, не криючись, відсьорбне з пляшки трішечки горілки того самого відомого бренду.
Це ж краще, ніж допінг цигаркою!
Будьмо!