Реформатори освіти задались ціллю створити “нового” учня

Систему шкільного профільного навчання взялися реформувати в Україні.

В контексті цієї діяльності на Житомирщині стартували громадські діалоги «Українська освіта: реалії і кроки до якісної освіти».

Аби пояснити нові підходи до реформування освіти, Житомир відвідав заступник Міністра освіти і науки України Борис Жебровський.

Посадовець повідомив, що юридична необхідність у зміні освітніх стандартів співпадає з життєвими реаліями.

Про це інформує прес-служба облдержадміністрації.

Це вже не зміна системи оцінювання або ж терміну навчання, а самого змісту процесу здобуття освіти.

Відповідно для розроблення стратегії реформування освітянської галузі, 27 серпня на колегії Міністерства освіти і науки України буде затверджена “Концепція профільної школи”. Це змінить структуру загальної середньої освіти.

Так, базова середня освіта закінчуватиметься після 9-го класу, далі – учні матимуть право вибору певного напрямку, що стане одночасно й підготовкою до здобуття майбутнього фаху.

Замість 16-ти навчальних предметів обов’язковими для вивчення буде шість-вісім, причому з 36-ти годин на тиждень 18 відводитимуться на вивчення профільних дисциплін.

У разі ж, якщо учень не визначився із напрямком або у навчальному закладі виникають труднощі із втілення нових підходів, – є можливість залишити все без змін.

Нова реформа ґрунтуватиметься на трьох компонентах: новий зміст освіти, нові технології та «новий» учитель.

Начальник управління освіти і науки облдержадміністрації Олександр Пастовенський звісно ж підтримує реформаторські ініціативи міністерства. Каже, профільне навчання як у нашій області, так і загалом у державі вже запроваджене давно – близько 80 % учнів старших класів навчаються за конкретними напрямками.