Дебой і Мойсеєв привезли колективу ЖТТУ добру звістку

Житомирський міський голова Володимир Дебой та заступник міського голови Юрій Мойсеєв зустрілися із активом колективу КП «ЖТТУ».

Мер Житомира Володимир Дебой повідомив працівникам підприємства, що завтра 22 серпня 2013 року, скликає сесію Житомирської міської ради, результатом якої має стати рішення про спрямування майже 11 млн.грн. для виплати заробітної плати працівникам ТТУ.

У підтвердження цього – підписане губернатором розпорядження про спрямування всього залишку обласної транспортної субвенції на 2013-й рік в розмірі 9,437 тис.грн. на житомирське ТТУ.

Це повністю забезпечить виплату заробітної плати колективу до кінця 2013 року та покриє частково січень наступного року.

«За підтримки голови облдержадміністрації Сергія Рижука ми постараємося зробити неможливе – повністю погасити заборгованість із виплати заробітної плати у найкоротші терміни», – сказав мер Житомира колективу підприємства, інформує прес-служба міськради.

Водночас в опозиції кажуть: з поточного року губернатор вже не має права одноосібно підписувати таких розпоряджень, а в сесійному залі обласної ради “зеленого світла” цьому рішенню у вересні теж не буде, оскільки автоперевізники області скажуть своє “ні”. За словами члена міськвиконкому Сергія Сухомлина, треба готуватися, що ці гроші доведеться “вигризати”.

Учасники зустрічі підтримали наміри провести сесію міської ради якомога раніше, адже запропоноване проведення сесії 27 серпня не вирішує ситуацію із заборгованістю до 28 серпня 2013 року. А саме в цей день колектив ЖТТУ мав оголошувати страйк у разі невиплати зарплати.

Актив ТТУ висловив бажання завтра прийти на сесію.

Нагадаємо, за останні 2,5 роки з міського бюджету на ТТУ спрямовано рекордну суму – 45 млн.грн, при цьому жодного кредиту на підприємство не повішено, жодного тролейбусу чи трамваю не списано.

Натомість у 2006-2009 рр., на ТТУ було повішено 13,6 млн.грн. кредитного ярма та списано 75 одиниць рухомого складу. Саме з того часу, як стверджують самі працівники ТТУ, і почалися фінансові негаразди на підприємстві.