Максим Бугайчук: “Робота управління Держземагентства у Житомирському районі – у п’ятірці кращих в області”

Останнім часом кількість звернень та скарг з приводу отримання тієї чи іншої послуги до Управління зменшилася.

– Це пояснюється не втратою інтересу населення до земельних питань, а результативними змінами до підходів у роботі Управління, – каже начальник Управління Держземагентства у Житомирському районі Максим Бугайчук.

З метою покращення обслуговування населення збільшено штат працівників, зокрема тих, що надають послуги з державної реєстрації земельних ділянок та витягів з державного земельного кадастру.

Щоденно надаються адміністративні послуги, в тому числі здійснюється чергування по суботах.

Позитивним є те, що відкрито новий вхід зі сторони вул. М. Бердичівська, 23 (поруч будівля Житомирського адміністративного окружного суду).

Для громадян зручним є те, що поруч від Управління розміщена реєстраційна служба. В результаті за 10-15 хвилин можна зареєструвати документи у реєстраційному центрі.

Значним досягненням стало введення електронного документообігу, який зменшив черги та скарги громадян. Всі дані зберігаються виключно в електронному вигляді, в єдиному форматі і в захищеному місці.

«З метою запобігання прояву корупції організовано щоденний прийом документів на всі види адміністративних послуг в єдиному відкритому вікні, і лише після того документи передається на опрацювання спеціалістам, – каже Бугайчук. – Тобто відсутній зв’язок між громадянами та спеціалістами відповідальними за отримання документів».

В Управлінні працює 6 реєстраторів, які опрацьовують заяви по Житомирському району.

Щоденно в середньому оброблюється: 17 заяв на надання витягів з Державного земельного кадастру; 15 заяв на державну реєстрацію земельних ділянок; 24 розділи, які надійшли на земельні ділянки від реєстраторів речових прав.

Загалом за цей рік зареєстровано 3150 ділянок, видано 3600 витягів. Управління Держземагентства у Житомирському районі як одне з найкращих зі зросту динаміки реєстрації в області.

“Наше завдання – забезпечити максимально комфортний, зручний та швидкий процес обслуговування населення, прискорити оформлення документації, зменшити вплив людського фактору у роботі з замовниками”, – говорить начальник Управління.

Нині в Житомирі виконують землевпорядні роботи 27 землевпорядних організацій та підприємств. Велика кількість суб’єктів господарювання погіршила якість виконання робіт, у зв’язку з браком кваліфікаційних спеціалістів.

Від цього страждають громадяни, тому громадянам перш ніж замовляти землевпорядні роботи і сплачувати за них, рекомендовано достеменно з’ясувати, що це за організація, чи має землевпорядник сертифікат.

Краще всього звертатися до державних організацій, де встановлені помірні ціни, надаються якісні послуги, а головне спеціалісти відповідально ставляться до виконання роботи.

На особистий прийом до керівника управління звернулись 174 громадяни. Кожному з них приділено особисту увагу у вирішенні проблемних питань, які виникають в сфері земельних відносин.

Якщо ви маєте запитання, вам потрібна консультація – звертайтеся за контактами: м. Житомир, вул. М. Бердичівська, 23. Телефон: (0412)42-03-39, 37-45-92