Креслення в 3 -D форматі, нові моделі літаків і замовлення на роки вперед. Над чим зараз трудяться авіаконструктори заводу « Антонов»? І чому у « антоновців » – цього року значно додасться роботи?
Тут народжується первісток – кажуть конструктори заводу « Антонов». Модель АН- 178 – вантажний літак нового покоління. Зараз тільки збирають фюзеляж для першої машини. А замовлень вже сотні. Літак чекають у десятках країн СНД, Америки і Африки. Все через його ряд унікальних можливостей.
Літаків такого класу, як АН- 178, в країнах СНД немає. Він буде служити і в цивільній, і у військовій авіації. І замінить застарілий АН- 12. Вантажопідйомність стане набагато вище.
І ще одна особливість цього літака – військову техніку перед транспортуванням не потрібно буде розбирати. Сюди зможуть заїхати БМП, БТРи і навіть невеликі танки.
Збірка – тільки за допомогою сучасних технологій. Паперові креслення відходять у минуле.
Михайло Отрошенко, збирач ДП « Антонов»:
– Були, я вибачаюся, як простирадло креслення і не кожен робітник міг у ньому розібратися. А зараз все через комп’ютер.
Ось як це виглядає. На екрані – модель літака в тривимірному вигляді.
Але все ж завод « Антонов» вимагає технічного переозброєння. Частину грошей – підприємство просить у кабміну. Наразі , як повідомляють різні бізнес новини така можливість в заводу з’явиться – через російський кредит. Хоча, чи надасть його кабмін-не відомо, адже, кошти можуть піти лише на соціальну складову.
Дмитро Ківа, президент ДП « Антонов»:
– Ми готові заробляти і потім повертати частину цих коштів. Але повністю, за рахунок власних коштів ми не можемо осилити технічне переозброєння.
Роботи у « антоновців » скоро буде набагато більше. Президенти Росії та України – домовилися про відновлення спільного виробництва літаків АН -124 – Руслан.
В’ячеслав Єрьоменко, головний інженер серійного заводу ДП « Антонов»:
– Це збільшення обсягів виробництва – зростання прибутку, яку отримаємо ми, яку отримують вони. Це необхідність.
Ось – цех остаточної збірки. Ці пасажирські Ан- 148 скоро вирушать на Кубу – контракти вже підписані.
Завод Антонов – постачає і комплектуючі для АН – 148 до Росії – де ці літаки теж виробляють – у Воронежі.