Найбезпечнішим автомобілем названий китайський Qoros 3 Sedan – Euro NCAP

За результатами проведених у минулому році краш-тестів організація Euro NCAP назвала кращі моделі в шести класах.

_________________________________________
Спонсор релиза типография “«Конус-Ю»”, http://konus-u.com.ua/. Компания уже 10 лет на рынке. Качественная печать с использованием офсетной и цифровой печати. Типография предлагает полный спектр услуг по изготовлению и печати офисной и рекламной полиграфии, а также различных промо материалов.
_________________________________________

Абсолютним лідером став китайський Qoros 3 Sedan!

Він став не тільки першим представником Китайської Народної Республіки, що заслужив у випробуваннях Euro NCAP підсумкову оцінку в п’ять зірок, але і кращим серед всіх протестованих торік машин. Проте на думку фахівців, травми пішоходам можуть заподіяти жорсткі стійки лобового скла китайського седана. При фронтальному і бічному ударах датчики «дорослих» манекенів зафіксували навантаження, що потрапляють тільки в зелену і жовту зони, що відповідає хорошому і адекватного рівня захищеності.

Renault Zoe визнаний найбезпечнішим у класі суперміні. Однак у експертів виникли претензії до захищеності шийного відділу хребта водія і пасажира від травм хлистів при ударі в автомобіль ззаду. «Незалік» отримали жорсткі стійки лобового скла, які приховують небезпеку для пішоходів. Найбільш серйозне «упущення» маленького «француза» – слабкий захист грудної клітки водія при бічному ударі об стовп.

Lexus IS 300h очолив рейтинг безпеки середньорозмірних сімейних автомобілів. Японському гібриду поставили в провину відсутність обмежувача швидкості. При фронтальному зіткненні в жовту зону, яка б означала захист на адекватному рівні, потрапили гомілки пасажира, а також гомілки і грудна клітка водія. Такий же рівень захищеності грудної клітини при ударі збоку об стовп. При наїзді на пішохода серйозні травми можуть завдати стійки вітрового скла і область поряд з ними.

Kia Carens і Ford Tourneo Connect поділили перше місце в класі венів. Головний недолік корейського MPV в тому, що захищеність грудної клітки водія при бічному ударі об стовп на межі допустимого. Найбільшу небезпеку для тазової області пішоходів представляють передні кути капота, а для голови – стійки лобового скла. У однооб’ємників від «блакитного овалу» у разі аварії водій і пасажир не повинні отримати серйозних каліцтв: в тестах, що імітують фронтальний удар, а також при бічних зіткненнях з деформованою перешкодою і стовпом, навантаження не виходять за межі зеленої і жовтої зон.

Jeep Cherokee в питаннях безпеки опинився попереду всіх представників повнопривідних SUV. Але американський кросовер втратив бали в тесті: підголовники дають захист шийного відділу хребта дорослих на рівні marginal, тобто навантаження завелике. Крім цього, експерти відзначили, що на сонцезахисному козирку відсутня табличка, що попереджає про те, що на переднє сидіння не можна встановлювати дитяче крісло, в якому дитина сидить спиною по ходу руху, оскільки відключення фронтальної подушки безпеки не передбачено.

Maserati Ghibli став лідером серед автомобілів представницького класу. У випадку аварії з наїздом ззаду підголовники передніх крісел можуть впоратися зі своїм основним завданням тільки на «задовільно». В іншому автомобіль добре показав себе під час ударів – зіткнень: навантаження на манекени знаходяться в межах зеленої і жовтої зон і, отже, великої небезпеки не представляють. Якщо ж раптом станеться аварія з наїздом, удар об стійки вітрового скла або його підставу загрожує серйозними наслідками для здоров’я пішохода.

Щорічно європейський комітет з проведення незалежних краш -тестів оголошує список автомобілів, які набрали за підсумками випробувань максимальне число балів. Кожний автомобіль експерти Euro NCAP оцінили з точки зору захищеності дорослих, маленьких пасажирів, які подорожують у спеціальних кріслах, травмобезпеки для пішоходів у разі аварії з наїздом і оснащеності системами безпеки. Всі топ автомобілі отримали вищий рейтинг «п’ять зірок», але фахівці Euro NCAP, як суворі екзаменатори, навіть у лідерів відзначили недоліки, що свідчить про об’єктивність оцінки.