Перший офіційний день відкриття в Нью-Йорку Тижня моди задав тон майбутнього fashion-сезону, виявивши головні тенденції осені та зими 2014-2015.
Динамічні колірні поєднання, об’ємні силуети, велика кількість шкіри та хутра – ось основні характеристики перших колекцій, представлених на Східному узбережжі.
Макс і Любов Азрія цього року святкують 25-річчя своєї діяльності в Будинку BCBG Max Azria. З цього приводу вони представили колекцію, основу якої склали вільні сукні міді-довжини. У цьому сезоні дизайнери приділили багато уваги роботі з хутром – довгий ворс прикрашав коміри пальто, з коротко стриженого хутра були виконані жакети і сукні. Широкі смуги, що прикрашають сукні, і чоботи по коліно надавали колекції ретро-звучання в стилі 70-х.
Ще одним дизайнером, що зіграв на темі 70-х, став Джей Годфрі. Однак він вибрав більш зухвале рок-н-рольне звучання, представивши колекцію, до якої увійшли блискучі сукні та брючні костюми з сяючою тканини, міні з принтом під пітона і шкіряні косухи. В цілому, дизайнер не був оригінальний, але створив комерційно вивірену колекцію.
Для Стюарта Веверс цей сезон став дебютним на посту глави бренду Coach. За загальним визнанням – прем’єра вдалася. Колишній креативний директор Loewe приділив особливу увагу верхньому одязі, представивши різноманітні пальто, дублянки, плащі та дафлкот, і доповнивши їх місткими сумками ( отличные кожаные сумки на пояс днями купил в trade-city.ua) – Coach, в першу чергу, славиться саме своїми шкіряними виробами. Основні кольори колекції чорний, червоний і теракотовий.
Морська тема стала натхненням для створення нової осінньо-зимової колекції Nicholas K, однак, не рахуючи гумових рибальських чобіт і непромокальних плащів, практично нічого не нагадувало про водні простори. Дизайнери бренду грали зі складними силуетами, драпуючи фігури моделей, і облачаючи їх у багатошарові ансамблі. Практично всі наряди були виконані в чорному кольорі, лише іноді чергуючись з темно-сірими або синіми комплектами.