В Житомирі 54 об’єкти комунальної власності ніхто не хоче брати в оренду навіть за безцінь

В Житомирі депутати міської ради вирішили розібратися з комунальним майном громади міста, – інформує прес-служба міської ради.

Для цього на постійній комісії з питань бюджету, комунальної власності та залучення інвестицій депутати міської ради вивчили інформацію, якою володіє «Агентство з управління майном» Житомирської міської ради.

Виявилося, що на кожний вид діяльності орендні ставки для комунальних приміщень різні – від 2-3 грн. за м. кв. до 260 грн. за м. кв. По мінімуму платять громадські організації.

Жваве обговорення викликало питання незадіяної нерухомості й причин такої ситуації.

Виявилося, що в Житомирі 54 об’єкти комунвласності ніяк не можуть здати в оренду. А це – недоотримані бюджетом кошти, що, звісно ж, потребує господарського підходу до цього питання.

«Головна проблема в тому, що ніхто не хоче орендувати такі об’єкти, бо це здебільшого підвальні приміщення, у яких знаходяться комунікації. Продавати ми їх не можемо, тому треба шукати пропозиції для їх раціонального та ефективного використання, як об’єктів комунальної власності», – пояснила ситуацію перший заступник Житомирського міського голови Галина Семенець.

Начальник управління житлового господарства Житомирської міської ради Світлана Півоварова навела приклад: «Київська, 108 – підвальне приміщення у дев’ятиповерховому будинку. У ньому стоїть елеваторний вузол. Продати ми його не можемо, в оренду ніхто не хоче брати. Старовільська, 3 – підвальне приміщення, до того ж в аварійному будинку, воно також ніким не затребуване».

Депутат Борис Буряченко на це заявив, що немає різниці, які це об’єкти. Якщо вони є, то повинні здаватися в оренду або бути продані.

А ось голова комісії Василь Кучик знає як зацікавити людей орендувати ці приміщення.

Він вважає, що треба віддати його в оренду за 1 грн. чи за 3 грн., аби там навели навели порядок, щоб воно не розвалилося.

Проте, за словами Галини Семенець, проблема якраз не у вартості оренди, а в занедбаності тих приміщень.

“Люди приходять, дивляться на саме приміщення і їх ціна вже навіть не цікавить. Вони не хочуть орендувати об’єкт, бо розуміють, що туди треба вкладати свої гроші”, – пояснила депутата Семенець.

На це Володимир Гірук, який є податківцем, а податківці, як відомо, краще за багатьох представників інших професій вміють рахувати гроші, відповів, що треба здавати приміщення в оренду на більш тривалий період.

“Тоді орендар буде знати, що хоч спочатку вкладе кошти в ремонт, облаштування, але потім зможе отримати прибуток” – аргументував своє бачення як завести в підвальні комунальні приміщення з комунікаціями орендарів депутат Гірук.

На це знову ж таки Галина Семенець зауважила, що термін оренди визначає не КП «Агенство з управління майном» Житомирської міської ради, а комісія.

Після обговорення, за ініціативи депутата міської ради Андрія Лілика, члени комісії вирішили особисто оглянути стан 54 об’єктів, а потім подумати, що з ними робити в подальшому.