Фабрика «ЖЛ» в березні збільшила частку на ринку до 8,9%

Житомирська кондитерська фабрика «ЖЛ» в березні 2014 року збільшила свою частку на кондитерському ринку України до 8,9%.

Як прокоментував голова наглядової ради ТДВ «ЖЛ» Ігор Бойко: «Це на 2,2 % більше у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року».

Запорукою такого успіху послужив комплекс заходів, спрямованих на розвиток підприємства та утримання стабільної позиції у п’ятірці лідерів кондитерського ринку.

Зокрема були представлені нові асортиментні позиції. Наприкінці 2013 року фабрика «ЖЛ» розпочала виробництво солодощів інноваційного напряму під новою ТМ «Stеvix» – на основі натурального підсолоджувала екстракту стевії.

У квітні житомирська фабрика презентувала цукерки «Кльова корова». Нові солодощі мають насичений смак згущеного молока та покриті темною шоколадною глазур’ю.

Цукерка з найпопулярнішою молочною начинкою обов’язково сподобається дітям, а її традиційна паперова етикетка набула сучасний фірмовий дизайн та яскравий вигляд.

Також нещодавно завершилось будівництво нового приміщення площею більше тисячі квадратних метрів.

В даний момент проводиться монтаж виробничих ліній під керівництвом провідних фахівців з Німеччини.

Зараз виробництво фабрики повністю відповідає технічним вимогам сучасного ринку, тому демонструє стабільність бізнесу та високі фінансові результати.

Додаткова інформація:

ТДВ «ЖЛ» (до березня 2011 року – ЗАТ «Житомирські ласощі») засновано у 1944 році. Фабрика займає 5-е місце за обсягом виробництва.

Якість продукції підтверджується сертифікатами ISO 9001:2008 «Система менеджменту якості» та ISO 22000:2005 «Система управління безпечністю харчових продуктів». Продукція випускається під торговими марками – ЖЛ, Doma, Optimix та Stevix, серед яких різні види цукерок, печива та вафель.

Сайт “ЖЛ”: www.sladosti.com.ua

R