Перевізники та пасажири Житомирщини не задоволені запланованими змінами у транспортній системі міста.
У Житомирі презентували концепцію реформування транспортної системи в місті, з якою не погоджуються ні перевізники маршрутів, ні мешканці приміських сіл.
Реформа полягає в тому, щоб приміські маршрутки доїжджали лише до меж Житомира, а потім пасажири пересідали на міський транспорт.
Для цього при в’їзді з усіх сторін міста планують побудувати невеликі автостанції, які хочуть обладнати соціальними ринками для торгівлі сільськогосподарською продукцією.
Житомирська влада не вбачає проблеми в тому, що людям приміських сіл із такою вимушеною пересадкою доведеться платити двічі.
«За рахунок скорочення маршруту вартість проїзду для пасажирів у приміському транспорті буде зменшуватися. Це ж вигідно для людей, бо вартість квитка впаде фактично у два рази», – поділився своїми висновками перший заступник міського голови Сергій Сухомлин.
Репортер Житомира поцікавився у перевізників приміського транспорту, чи готові вони знизити ціни на проїзд у зв’язку з транспортною реформою.
Перевізник і депутат Житомирської міської ради від ВО «Батьківщина» Аркадій Савіцький вважає нереальним таке зниження цін.
«Це не реально, бо ми і зараз возимо людей по занижених цінах. Можливо, десь для якогось одного села при великій необхідності хтось колись і зменшить трохи ціну, але така вартість точно не впаде на всіх маршрутах і тим паче у два рази», – розповів Савіцький.
Він також сказав, що негативно ставиться до такого реформування, хоч і виступає за розвиток житомирського ТТУ, бо, на його думку, не можна допомагати одним людям, ущемляючи інших.
Адже на окраїнах Житомира буде значно складніше продати сільськогосподарську продукцію бабусям, для яких цей заробіток є життєво-важливим додатком до пенсії.
Не вірять у зниження цін на приміських маршрутках і самі мешканці сіл.
Тетяна з Іванівки фактично кожного дня їздить у Житомир на роботу. Почувши про можливе зниження цін на квиток, жінка розсміялася.
«Я плачу 3.50 грн. за проїзд із села у місто, то що, коли будемо їздити з пересадками, платитиму 1.75 грн.?! А ось до 3.50 грн. щодня доплачувати ще й мінімум 2.50 грн. за пересадку не хочеться, бо так доведеться працювати на один тільки проїзд», – скаржиться жінка.
А між тим, встановлення та зміни тарифів на проїзд, як і зміни у маршрутах руху приміського транспорту не входять до компетенції міської ради, вирішити ці питання може лише область.