Компанія Jeep оприлюднила деякі подробиці своєї стратегії розвитку на найближчі роки.
Виробник позашляховиків збирається не тільки розширювати свою модельну гамму, але й активізувати роботу на багатьох ринках, в тому числі і за рахунок локалізації виробництва.
До кінця 2018 компанія Jeep, входить до альянсу Fiat-Chrysler, збирається продавати по всьому світу близько 2 млн автомобілів. Цікаво, що приростати Jeep збирається в основному за рахунок зарубіжних ринків, а в США продажі повинні вирости всього на 200 000 машин на рік – з 800 000 до 1 млн.
Основну ставку американці роблять, як водиться, на Китай, де збираються почати виробництво позашляховиків разом з концерном Guangzhou Automobile Group і розробити для цієї країни кілька спеціальних модифікацій.
Крім того, стратегічними ринками для Jeep названі Латинська Америка та інші регіони Азії.
“Ми розкриємо потенціал багатьох ринків за рахунок локалізації виробництва”, – заявив глава Jeep Майкл Менлі. За його словами, збирати “Джипи” буде десяток заводів по всьому світу.
Таким чином, в 2018 році Jeep планує продати в Азії як мінімум півмільйона машин, і 200 000 – в Європі.
Збільшенню продажів повинне допомогти і серйозне оновлення модельного ряду. Вже в 2016 році компанія збирається представити новий позашляховик, який стане заміною моделям Patriot і Compass і займе місце в модельному ряду між Renegade і Cherokee.
Слідом за цією прем’єрою Jeep оновить і їх (це трапиться в 2017 році), а потім представить нові покоління позашляховиків Wrangler і Grand Cherokee.
Але головною прем’єрою Jeep повинен стати флагманський позашляховик Grand Wagoneer.
Передбачається, що він стане найрозкішнішої моделлю Jeep за всю історію існування бренду. За деякими даними, Jeep Grand Wagoneer побудують на платформі Grand Cherokee.
__________________________________________________________________________________
“Леншина” предлагает всем автолюбителям недорогие зимние шины. Заходите, выбирайте, покупайте.